פאנל בחירות בליאו באק (צילום: מרכז החינוך ליאו באק)
פאנל בחירות בליאו באק (צילום: מרכז החינוך ליאו באק)

עציוני ניצח בהפרש גדול בבחירות הדמה בליאו באק

דוד עציוני גרף 39.4 אחוז מקולות התלמידים ביום בחירות שנערך בבית הספר ליאו באק. אחריו בהפרש גדול הגיע חבר המועצה ישראל סביון עם 14.7 אחוז. אביהו האן במקום השלישי וראש העיר יונה יהב רק במקום הרביעי

פורסם בתאריך: 18.10.18 15:24

עו"ד דוד עציוני, יו"ר רשימת חיפה מתחדשת, ניצח בבחירות הדמה שנערכו היום (חמישי) בבית הספר ליאו באק, לאחר שגרף 39.4 אחוז מהקולות. הבחירות נערכו במסגרת פרויקט האזרחות של מועצת התלמידים והשתתפו בהן 700 תלמידי כיתות י"א ו-י"ב, שחלקם גם יצביעו השנה לראשונה בבחירות המוניציפליות.

למקום השני הגיע ישראל סביון מרשימת אוהבי חיפה עם 14.7 אחוז מהקולות, ובמקום השלישי ניצב אביהו האן מרשימת הירוקים של חיפה שקיבל 12.7 אחוז מהקולות. למקום הרביעי הגיע ראש העיר המכהן יונה יהב המתמודד ברשימה משותפת עם צעירי חיפה שקיבל 12 אחוז מהקולות, ובמקום החמישי ניצב מנדי זלצמן מרשימת חיפה מתעוררת שקיבל 10.3 אחוזים מהקולות.

שמה של עינת קליש רותם, שנפסלה הבוקר על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה מהשתתפות בבחירות, לא הוסר מרשימת המועמדים, והיא קיבלה 9.4 אחוזים מהקולות. 1.5 אחוז מהמשתתפים בבחירות ציינו שאין בכוונתם להצביע לאף אחד מהמועמדים. יצוין כי ההצבעה התנהלה באמצעות הווטסאפ.

 

 

היום נפתח בהפנינג בחירות שהתקיים בחצר המרכזית של בית הספר בהשתתפותן של הרשימות השונות. כל רשימה קיבלה דוכן וחילקה חומר הסברה, והתלמידים עברו בין הדוכנים, שאלו שאלות וקיבלו מידע. בחלקו השני של היום התקיים פאנל בחירות באולם בית הספר בהשתתפותם של חמשת המועמדים לראשות העיר. קליש רותם שהוזמנה ביטלה את הגעתה ברגע האחרון.

כל אחד מהמועמדים הציג במשך שבע דקות את המצע של רשימתו וקרא לתמוך בו. לאחר מכן נערכו שני סבבי שאלות שבהם נדרשו המועמדים להתייחס לנושאים כמו זיהום האוויר, היחסים בין חרדים לחילונים בשכונות מעורבות בחיפה ועוד.

מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר: "מדובר בשיאו של תהליך שהחל כבר לפני כחודש ושבמהלכו הוקדשו שיעורי האזרחות בבית הספר לבחירות. חברי מועצת התלמידים יצרו קשר עם הרשימות, קיבלו מהן חומר הסברה שכלל מצגות והביאו אותו לתלמידים. זה היה אינטנסיבי ומלמד. לפני הפאנל נפגשו כל המועמדים עם תלמידי הכיתות התקשורתיות שלנו (תלמידים על הרצף האוטיסטי) ודיברו איתם על הבחירות. זה היה מרגש מאוד".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מה היו תוצאות הבחירות בפעוטון של זהבה?

    עציוני צריך להציג את מועמדותו בגני הילדים ולזכות ברוב קולות בתפקיד ראש ועדת קישוט.

  2. עציוני ראש העיר הבא

    אדון יהב קיבל בומבה לפנים והבין לראשונה ששלטי ענק עם פרצופו והעסקת פעילים שישחיתו שלטי אחרים לא יכול לכסות על חמש עשרה שנות קפאון בחיפה.

  3. הגיע זמן לראשת עיר חדשה

    אני לא מתפלא ובקלפי ביום הבחירות הפער יהיה אף גדול יותר.
    הציבור מאס טוטאלית בראש עיר שעושה הצגה של עשייה רק חודש לפני הבחירות
    ואז מנמנם חמש שנים על הכסא ועוסק רק בטיולים בחו"ל..

  4. מעולה! שעציוני יילך להיות יו"ר מועצת התלמידים של ליאו באק

    יוכל לארגן להם ערבי כיתה וריקודים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר