רג'א זעאתרה (צילום: יח"צ)
רג'א זעאתרה (צילום: יח"צ)

זעאתרה מונה ליו"ר הקמפיין של חד"ש

חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר סיעת חד"ש במועצה רג׳א זעאתרה מונה ליו"ר הקמפיין של רשימת חד"ש לקראת הבחירות לכנסת ה-21. בעבר שימש זעאתרה עורך עיתון "אל-איתיחאד" ודובר ועדת המעקב לענייני חינוך ערבי

פורסם בתאריך: 10.2.19 16:13

לאחר בחירתו המחודשת של ח"כ איימן עודה ליו"ר רשימת חד"ש, חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר סיעת חד"ש במועצה רג׳א זעאתרה מונה ליו"ר הקמפיין של הרשימה לקראת הבחירות לכנסת ה-21.

במערכת הבחירות הקודמת בשנת 2015 שימש זעאתרה כראש מערך ההסברה של הרשימה המשותפת, וכבר אז עורר סערה בהתבטאויות שנויות במחלוקת. בעיקר זכורים דבריו בפאנל שהתקיים באוניברסיטת בר אילן במרץ אותה השנה, שבו הוא השווה בין מעשיה של התנועה הציונית למעשיו של ארגון דאע"ש, ובהמשך סירב להגדיר את ארגון החמאס כארגון טרור. שר החוץ דאז אביגדור ליברמן אמר בעקבות הדברים: "זעאתרה מרשה לעצמו לומר דברים שבכל מדינה אחרת היו מביאים לשלילת אזרחותו באופן מיידי ולסילוקו מהמדינה”.

 

 

לפני כחודשיים עמד זעאתרה שוב בעין הסערה כשהיה אמור היה להתמנות לסגן ראש העיר בחצי הקדנציה השנייה של המועצה. המינוי עורר זעם רב בשל התבטאויותיו הקודמות, ושרים, חברי כנסת ואפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו נדרשו לעניין. המחאה הציבורית העזה הביאה להפעלת לחץ על ראש העיר עינת קליש רותם לבטל את המינוי, ואז הודיע זעאתרה כי הוא מוותר על התפקיד ומעביר אותו לשהירה שלבי, מספר 2 בסיעת חד"ש.

זעאתרה הוא בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה ובעבר שימש עורך עיתון "אל-איתיחאד" ודובר ועדת המעקב לענייני חינוך ערבי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר