הרב אורי אוזן (צילום: יוסי ויינר, הדור הבא בצילום)
הרב אורי אוזן (צילום: יוסי ויינר, הדור הבא בצילום)

פוצץ המשא ומתן על הצטרפות ש"ס לקואליציה

על אף שבין הסיעות ש"ס ודגל לתושב נרשמה התקדמות בנושא העברת ראשות המועצה הדתית לש"ס - המכשול העיקרי בדרך להצטרפותה לקואליציה של ראש העיר עינת קליש רותם - המגעים בין מ"מ ראש העיר נחשון צוק לאנשי תנועת ש"ס הארצית עלו על שרטון

פורסם בתאריך: 23.7.20 13:16

המשא ומתן על הצטרפותה של סיעת ש"ס בראשותו של הרב אורי אוזן לקואליציה העירונית פוצץ. על אף שבין הסיעות ש"ס ודגל לתושב נרשמה התקדמות במגעים להעברת ראשות המועצה הדתית בחיפה לש"ס – המכשול העיקרי בדרך להצטרפותה לקואליציה של ראש העיר עינת קליש רותם – ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי המגעים בין מ"מ ראש העיר נחשון צוק, שמופקד על המשא ומתן, לאנשי תנועת ש"ס הארצית עלו על שרטון.

כזכור, בסוף חודש יוני נערכה במשכן הכנסת בירושלים פגישה בהשתתפותם של יו"ר ומזכ"ל מפלגת דגל התורה משה גפני, מנכ"ל תנועת ש"ס חיים ביטון ונציגים נוספים משתי המפלגות שנועדה לנסות ולגשר על הפערים ולהגיע להסכמה על הצטרפותה של סיעת ש"ס לקואליציה.

חמישה ימים לפני נערכה פגישה בין שר הפנים אריה דרעי לקליש רותם, כאשר על הפרק עמדו שתי סוגיות מכריעות לעתידה של העיר אשר נמצאות בבדיקה של משרד הפנים – מעמדה של חיפה כרשות מקומית איתנה וחידוש הסמכתה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של העירייה כוועדה עצמאית מיוחדת.

 

 

גורמים במערכת הפוליטית סברו כי קליש רותם מוכנה לשלם את המחיר של הצטרפות ש"ס לקואליציה על מנת לרכך את דרעי לקראת הדיונים בסוגיות אלה, וגם כדי להרחיב מעט את הקואליציה שלה שהצטמקה לאחר שהיא הדיחה ממנה את צביקה ברבי מסיעת אכפת לי מתושבי חיפה.

היחסים בין דרעי לקליש רותם התאפיינו עד כה בקרירות לאחר פיצוץ המשא ומתן הקואליציוני על רקע דרישתה של ש"ס לקבל לידיה את ראשות המועצה הדתית – תפקיד שקליש רותם הבטיחה לאלפר עוד לפני הבחירות לראשות העיר. מאז נעשו כמה ניסיונות לצרף את ש"ס למחנה של ראש העיר, אך אלה, כמו גם הניסיונות האחרונים, לא נשאו פרי.

מנכ"ל ש"ס חיים ביטון סירב להגיב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. נמאס מהם

    בצנרת-חוק עזר עירוני חדש: כל הגברים יסתובו עם ציציות בימי השבוע ועם כניסת השבת עד צאתו, יעטו טליתות. במשך השבת אין תחבורה בכלל, לא פרטית לא ציבורית. עסקים סגורים, רק בתי כנסת פתוחים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ש"ס והמחנה של שמשון עידו רוצים רק ג'ובים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדינה שמאפשרת לאסיר לשעבר מורשע במרמה וגניבה להיות שוב שר הפנים, היא מדינה שירדה מהפסים.
    אבדה הבושה

  4. מה הם מפיצים

    הש"סניקים מפיצים בערות, נחשלות, ניזקקות, עוני, מיזוגיניה, טפילות, ניוון, פיגור, השתמטות, אמונות תפלות ופרימיטיביות ונשאלת השאלה במה מסתכמת תרומתם לעיר חיפה? מה הם יודעים לעשות חוץ מניצול חד צדדי של המדינה ואזרחיה החיוביים, משכילים, עובדים ומשרתים בצה"ל?

  5. יעל

    ראש העיר חלמאית ולא ראויה
    לא יודעת להבחין בין טוב לרע
    לא יודעת לנהל משא ומתן ולראות את הטוב שיצא לעיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר