עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

נדחה המכרז לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש העיר

ועדת המכרזים למשרות בכירות בעיריית חיפה אמורה היתה לדון היום במכרז לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש העיר, אך הדיון נדחה בשל התערבות של משרד הפנים בעקבות שאלות ששלח "כלבו - חיפה והקריות" למשרד על חוקיות קיומה של המשרה

פורסם בתאריך: 2.8.20 17:29

הדיון במכרז לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש העיר, שאמור היה להתקיים היום (ראשון) בוועדת המכרזים למשרות בכירות, נדחה בשל התערבות של משרד הפנים בעקבות שאלות ששלח "כלבו – חיפה והקריות" למשרד.

כזכור, ב-8 ביולי פורסם כאן על המכרז לתפקיד ראש סגל בלשכת ראש העיר, שעוד לפני פרסומו כבר עורר התנגדות מצד ארגון עובדי העירייה. לפי טיוטת המכרז, המשרה היא בחוזה בכירים בשכר של 80-70 אחוז משכר מנכ"ל, כלומר בדרגה של ראש אגף, ובארגון העובדים חששו כבר אז כי המנהלת האדמיניסטרטיבית בלשכת ראש העיר גלי סגל גרינברג עתידה לגשת למכרז ולקבל רוח גבית מראש העיר עינת קליש רותם. בין הארגון לסגל גרינברג, שהיא עובדת העירייה, זורם דם רע מאז שבדצמבר 2019 היא פרסמה פוסט בדף הפייסבוק שלה ובו האשמות קשות נגד ראש העיר הקודם יונה יהב ועובדי עירייה.

 

 

גורמים בעירייה הצדיקו את הכוונה לאייש את המשרה החדשה וטענו כי גם בעיריית ירושלים קיימת משרה כזו, אך מנגד, במשרד הפנים הצביעו על כך שההבדל הוא שבעיריית ירושלים מדובר במשרת אמון ולא במכרז שעליו מתמודדים עובדי עירייה, כמו המכרז שפרסמה עיריית חיפה. בעיר עם מספר תושבים כמו חיפה רשאית ראש העיר למנות ארבעה משרות אמון בלשכתה – שלושה עוזרים ונהג – ומכסה זו התמלאה זה מכבר (הנהג של ראש העיר הוא עובד עירייה).

ממשרד הפנים נמסר בתגובה לשאלת "כלבו – חיפה והקריות" כי "מבירור עולה כי לא קיימת משרה בשם ראש סגל ברשויות של יותר מ-100,000 תושבים, אך קיימת משרת אמון של עוזר בכיר. עיריית חיפה היא רשות איתנה ורשאית להוציא מכרז למשרת עוזר בכיר גם במכרז רגיל. טווח השכר הוא בין 60 ל-70 אחוז משכר מנכ"ל". בעקבות פנייה נוספת לקבלת הבהרות נמסר ממשרד הפנים: "מכיוון שהנושא בכללותו נמצא בבדיקה מול הרשות המקומית, ביקש המשרד מהרשות לדחות את קיום המכרז עד לסיום הבדיקה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. השקוף

    אין מכרז להוצאת הכלבים להשתין בעיריה??????על איזה חיסכון כלכלי את מדברת גבירתי ראש העיר????את כל היום עסוקה במינוי מקורבים במקום לטפל בעיר שלנו!!!!!די נמאס ממך כבר!!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם למשה ליאון יש ראש סגל. לתקשורת ולפקידות במדינה יש שיטה אחת. לא קליש – לא בודקים!

  3. דנה

    ותודה רבה לכלבו שמפרסם את השחיתויות של ראש העיר הנוכחית
    ראשת עיר שלא ראויה לתפקיד אותו היא ממלאת
    בטח שגלי סגל לא ראויה לתפקיד כזה על דרך התנהלותה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר