לחמיש וטל (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)
לחמיש וטל (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)

ראש העיר אריה טל נפגש עם המפקד הנכנס של תחנת טירת כרמל

ראש העיר אריה טל אירח הבוקר בלשכתו את סנ"צ ארז לחמיש, מפקדה הנכנס של תחנת משטרת טירת כרמל, לפגישת היכרות ראשונה מאז נכנס לתפקידו במקום נצ"מ אנוור עאמר. טל ברך את לחמיש על המינוי והשניים קבעו להמשיך לפעול למען ביטחון התושבים

פורסם בתאריך: 6.2.23 15:21

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל, אירח הבוקר בלשכתו את סנ"צ ארז לחמיש, מפקדה הנכנס של תחנת משטרת טירת כרמל, לפגישת היכרות. בפגישה השתתפו גם מנהל אגף הביטחון בעירייה, יואב בלס, וסגן מפקד תחנת טירת כרמל, רפ"ק קובי מרקוביץ'.
במהלך הפגישה ציין ראש העיר את שיתוף הפעולה הפורה שבין תחנת טירת כרמל ליחידות הביטחון והאכיפה העירוניות, ושיבח את עבודת הקצינים והשוטרים ומפקדה היוצא של התחנה, נצ"מ אנוור עאמר, שפרש מהשירות, את מקצועיותם ומסירותם לעבודה, לתוכניות המשותפות, לנושאים קהילתיים ולביטחון תושבות ותושבי העיר.

 

סנ"צ לחמיש, שכיהן כסגן מפקד תחנת משטרת עכו, ציין כי הוא מכיר היטב את טירת כרמל ואת האתגרים שבתפקיד, והביע את התרשמותו מקצב הפיתוח של העיר. בסיום איחל ראש העיר למפקד התחנה הצלחה רבה בתפקידו, והשניים התחייבו להמשיך ולפעול למען תושבי טירת כרמל והבטחת ביטחונם האישי, בשגרה ובחירום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר