אריה טל (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)
אריה טל (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)

ראש העיר אריה טל: "עובדי העירייה יקבלו את מלוא המענק לפני חג הפסח"

בעקבות הודעה על עיכוב במענק לעובדי הרשויות המקומיות כחלק מהסכמי השכר, הודיע טל כי העירייה תיתן את המענק בסך של עד 6000 ש"ח כבר במשכורת חודש מרץ לקראת חג הפסח המתקרב. טל לעובדים: "החלטתי כי המענק ישולם באופן מידי מתוך הערכה רבה לתרומתכם להצלחתה של טירת כרמל, להישגיה ולתהליכים המאתגרים שעוברת העיר"

פורסם בתאריך: 29.3.23 01:49

עיריית טירת כרמל תשלם לעובדיה מענק בסך של עד 6,000 ₪. על מענק זה סיכמו ההסתדרות, משרד האוצר ומרכז השלטון המקומי במסגרת הבנות אליהן הגיעו הצדדים כחלק מהסכם השכר, בו הובטח לרשויות המקומיות מענק חד פעמי שינתן לעובדים בסך של עד 6000 ₪ בגין פערי שכר. אולם לאחרונה התקבל ברשויות המקומיות עידכון לפיו המענק לא יכנס למשכורת חודש מרץ. לאור הדברים, החליט ראש העיר אריה טל, להעניק את המענק לעובדים כבר במשכורת הקרובה לקראת חג הפסח, וזאת בתום התייעצות שקיים עם מנכ"ל העירייה, אבישי כהן; גזבר העירייה, הרצל רגב; מנהלת אגף משאבי אנוש, רחלי מקובסקי ויו"ר ועד העובדים, סמדר כהן.

במכתב ששלח אתמול (שלישי) לעובדי העירייה כתב טל: "בימים אלה עוברת מדינת ישראל משבר של ממש, עם קיטוב פוליטי חסר תקדים, וכולי תקווה כי נדע במהרה ימים טובים לכולנו ונצא מחוזקים ומאוחדים יותר מאי פעם. אתם, עובדות ועובדים יקרים, כמו כל אזרחי המדינה חווים את הטלטלה ברמה האישית, וממשיכים מדי יום לשרת את תושבי עירנו במסירות, באחריות ובנאמנות".

 

עוד כתב טל במכתבו לעובדים כי "מתוך הערכה רבה לתרומתכם להצלחתה של טירת כרמל, להישגיה ולתהליכים המאתגרים שעוברת העיר, ובזכות יכולתה הכלכלית של העירייה, החלטתי כי המענק ישולם לעובדות ולעובדים במלואו ובאופן מידי כבר במשכורת חודש מרץ 2023, לפני חג הפסח, בהתאם לזכאותכם. אני מעריך כל אחת ואחד מכם ומודה לכם על עבודתכם, ומאחל לכם, למשפחותיכם וליקיריכם חג פסח כשר ושמח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר