מירי מסיקה עם אלון ומאירה טובינו על הבמה בטירת כרמל
מירי מסיקה עם אלון ומאירה טובינו על הבמה בטירת כרמל

מירי מסיקה בטירת כרמל: "אתם אחים שלי"

אחרי שבוע סוער, תושבי טירת כרמל קיבלו בתשואות את מירי מסיקה שהופיעה בעיר במסגרת חגיגות יום העצמאות. מסיקה אמרה לקהל: "המקום הזה הוא מדהים, ואני אבוא לכאן עוד המון פעמים, לא רק להופיע אלא כבן אדם". אלון טובינו, ממובילי המחאה: "במלחמה הזו אף אחד לא הפסיד, כולנו אחים"

פורסם בתאריך: 26.4.23 20:32

במהלך הופעתה של מירי מסיקה אתמול (שלישי) בטירת כרמל נרשם פיוס רשמי ופומבי בין הזמרת למארגני המחאה נגדה.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות", בטירת כרמל התארגנה קבוצת מחאה נגד קיום הופעתה של מסיקה על הבמה המרכזית בעיר בערב יום העצמאות בשל התבטאויותיה נגד המהפכה המשפטית ונגד תומכי הימין. מסיקה לא נותרה אדישה למחאה וביקשה להיפגש עם מארגניה. ביום ראשון היא הגיעה לטירת כרמל, והצדדים קיימו פגישה שבה סוכם כי מסיקה תפרסם הודעה שבה היא קוראת לאיחוד לבבות בעם וכי ההפגנות המתוכננות במהלך הופעתה יבוטלו.

לפני יום הזיכרון פרסמה מסיקה סרטונים שבהם היא סיפרה בהתרגשות כיצד פגשה באנשי טירת כרמל שפתחו לה את ביתם ושמעה את כאבם. אתמול, על הבמה המרכזית, שלחה מסר של פיוס כשקראה לעבר החוגגים "אתם אחים שלי".

 

 

 

מסיקה אמרה: "אני רוצה להגיד לכם תודה. זה שאתם כאן זה לא מובן מאליו. אני רוצה להגיד תודה לבן אדם שקוראים לו אלון (טובינו; ב"כ) שפתח בפני את הבית שלו. התאהבתי בו ובכל אחד מהתושבים של טירת כרמל, המקום היפה הזה. אני רוצה להגיד לכם שכולנו אחים ושאני אוהבת אתכם. אתם אחים שלי באמת, והמקום הזה הוא מדהים, ואני אבוא לכאן עוד המון פעמים, לא רק להופיע אלא כבן אדם".

במהלך ההופעה עלו לבמה טובינו, ממובילי המחאה, ואשתו מאירה, אשר אצלם התקיימה הפגישה עם מסיקה בתחילת השבוע, והעניקו לה זר פרחים. "היא נתנה הופעה פגז", אמר טובינו ל"כלבו – חיפה והקריות", "הקהיל היה מבסוט, הגיב לה בתשואות, עודד אותה ונהנה מההופעה. אני שמח שהגענו לסיומת בצורה יפה. לפעמים מתחילים מלחמות ורק דרך מלחמה מגיעים לשלום, וזה מה שקרה פה. רק שבמלחמה הזו אף אחד לא הפסיד, כולנו אחים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. פ.ר.

    מירי מסיקה עשתה כסף על חשבון הימנים
    קראה להם "אחים".
    חחחחחח
    עוד שבוע היא תתקוף ותגדף עד הפעם הבא.

  2. מירי מציקה

    אבוא לכאן עוד הרבה פעמים לא להופיע אלא כבן אדם
    אני אבוא כמו לגן חיות לראות את הנייטיבז בטירת כרמל,
    אתם כאלו אותנטיים ואפילו נחמדים – בשביל מה שאתם..
    כבן אדם אני אביא אמנים אחרים לחוויה לראות אתכם בסביבה
    הטבעית שלכם – מבטיחה.

  3. חלי

    חנפנים פייחחסס. מירי דאגה לפרנסה שלה…כמו שקרן פלס דואגת לפרנסה שלה..אבלמי ששיפחה וכך היא מרגישה .שתלך לעבוד בנקיון .או לנקות את .הטוסיק של ההורים שלנו זאת מצווה לא בושה מרוקאיעושה זאת ועוד עורך דין..גם אומנים יכולים לעשות זאת לא בושה…תתעוררו ימנים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר