מירי מסיקה (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
מירי מסיקה (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

טירת כרמל סוערת: תושבים מתכננים להפגין בזמן שמירי מסיקה תופיע

בעקבות הפרסום ב"כלבו - חיפה והקריות" על ההתנגדות להופעתה המתוכננת של הזמרת מירי מסיקה בטירת כרמל בערב יום העצמאות, תושבים מתכוונים להפגין במהלך ההופעה. רפי קוסטה, ממארגני ההפגנה: "נהיה כמה שיותר קרובים לבמה, נצעק לה בוז ונרעיש עם זמבורות, משרוקיות ומגאפונים כדי לא לתת לה להופיע"

פורסם בתאריך: 18.4.23 10:14

סערה בטירת הכרמל בעקבות הפרסום אתמול (שני) ב"כלבו – חיפה והקריות" על הופעתה של הזמרת מירי מסיקה בעיר בערב יום העצמאות. כפי שפורסם כאן לראשונה, תושבים וגורמים פוליטיים בטירת כרמל מתנגדים להופעה המתוכננת של מסיקה בבמה המרכזית בעיר בשל התבטאויותיה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד המהפכה המשפטית.

לאחר הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" סוקר הנושא גם בכלי התקשורת הארציים, וראש העיר אריה טל מיהר לפרסם הודעה לתקשורת, ולפיה ההופעה של מסיקה לא תבוטל: "העירייה דוחה על הסף את הדברים שפורסמו בתקשורת וברשתות החברתיות, ומבהירה כי הם אינם על דעת העירייה וראש העיר ונאמרו שלא בידיעתנו ולא בהסכמתנו. יובהר כי ההופעות המתוכננות בערב יום העצמאות ה-75 בטירת כרמל יתקיימו כסדרן. ביטול הופעה של אמן כזה או אחר בשל דעותיו האישיות כמוהו כעידוד הפילוג והשסע בעם. כעירייה אנו מכבדים את מגוון הדעות והעמדות, ובמקביל עומדים על כך שתושבי העיר ייהנו ממיטב אמני ישראל ביום חגה של המדינה".

אלא שכעת מתברר כי מצביעי ימין בטירת כרמל מתכננים להפגין בזמן הופעתה של מסיקה. רפי קוסטה, שהיה הראשון להניף את דגל ההתנגדות להופעה, אומר ל"כלבו – חיפה והקריות": "פתחנו קבוצת ווטסאפ של תושבים שמתכננים להפגין מול הבמה במהלך ההופעה שלה. אני מדבר עם אנשים, ורבים מתכוונים להצטרף אלינו ולהפגין במהלך ההופעה. נהיה כמה שיותר קרובים לבמה, נצעק לה בוז ונרעיש עם זמבורות, משרוקיות ומגאפונים כדי לא לתת לה להופיע".

 

 

אלון טובינו, ממארגני ההפגנה: "התכנון שלנו הוא לבוא כמה שיותר אנשים לכיוון הבמה, וכשהיא תעלה להופיע אנחנו ניתן לה מופע משלנו שהיא לא תשכח אותו. אני קורא לכולם לבוא עם זמבורות ומשרוקיות. היא בחורה עדינה, והיא תיקח את זה קשה מאוד".

תושב נוסף שנמנה עם מארגני ההפגנה: "המחאה לא תהיה אלימה כמובן. זו מחאה צודקת נגד זמרת שיצאה לא פעם נגד בוחרי הימין. הרבה מתושבי העיר מרגישים שהיא משפילה אותם ומדברת בהם סרה. המטרה שלנו היא להבהיר לה שהיא לא רצויה במקום שאליו היא מגיעה. היא מדברת נגד בוחרי הימין, ואז באה ולוקחת כספים מעיר שהיא עיר ימנית מובהקת. חשוב לנו שהכסף שלנו לא ילך לאנשים כאלו. אם היתה אפשרות לבטל את ההופעה זה היה מצוין, אבל לאחר בבדיקה שערכה העירייה התברר שגם אם הם יבטלו את ההופעה הם עדיין יהיו חייבים לשלם לה. מבחינתנו היה עדיף שהיא לא תגיע כדי למנוע אי נעימות הזאת. רוב תושבי העיר תמימי דעים בעניין הזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. אזרחית

    טירת הכרמל התקדמה מהמעברה יש שם כיום המון זוגות צעירים במחיר למשתכן ואתם נשארתם במעברה ובכת הביביסטית שרק משתמשת בכם. נראה לכם שהאליטיסט מקיסריה סופר אתכם.. הוא מתייחס אליכם כעדר ש/ל בבונים. הייתי בליכוד שסך הכל היתה מפלגה שהוקמה מכמה מפלגות בניהם ליברלים, לעם ,וחרות ליברלים כדי להעיף את שלטון מפאי . פעם היתה אידיאולוגיה היום אתם אפילו לא יודעים מה המקור ומהיכן צמח.. אתם יודעים רק ביבי וחלקכם תומכי החושך החרדי . פרשתי שהבנתישזהיא הפכה לכת. אין שם ימין או שמאל. יש שם קיסרות שאתם משרתיה הנרצעים

  2. בר!

    אנשים מגעילים שכמותם! מקווה שכשהם יצטרכו פעם מקום. עבודה ימנעו מהם!

  3. אמציה

    בושה וחרפה. בגלל שהיא מתנגדת להפיכה המשדטרית? הייתם רוצים שבמקומות אחרים יגרשו זמרים שתומכים בליכוד? השתגעתם?

  4. אמציה

    נפלתפ על הראש? בגלל שהיא מתנגדת למדיניות הממשלה ולהפיכה המשטרית? הייתם רוצים לראות זמרים ימניים מגורשים ממקומות אחרים?

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מגיע לכם שיופיעו בפניכם בכלל ביום העצמאות. חלאות. ככה מתנהגים לאומנית ? מה אכפת לכם במי היא בחרה או מה הדעות הפוליטיות שלה? חולגנים

  6. שולם

    טוב מאוד. הם מפגינים ליד כל אחד מאנשי הימין, צריך להפגין מולה גם כן. אבל הם מתקרבנים, עוד שנייה יגנו, ויגידו פגיעה בחופש ביטוי. להפגין מולה כמה שיותר

  7. ג'ונסון

    דחפו לנו אותה לנהריה ביום העצמאות.
    לא מפגינים פשוט נלך בזמן ההופעה שלה.
    שתופיע מול שמלאנים בלבד

  8. דינה

    תושבי טירה במקום להתעסק באיך תעליבו את מסיקה הקדישו מחשבה להצבעה שלכם בבחירות המקומיות כי ראש שלכם אמור להכיר אותכם ובמקום להזמין לכם איזה מזרחי שיסלסל הוא מזמין לכם זמרת שדעותיה ידועות היטב, הייתי שמחה מאוד לו הייתה מגיעה למקום מגוריי כי פה לא מפוצצים כספים בהופעות יום העצמאות ובמקום זה היא תתבזבז על קהל שאינו מסוגל להנות ממה שהיא עשויה להציע. לא חוששת לה – אתם סך הכל מאפשרים לה לעשות כמעשה 'שאולי' – שירד מהבמה ברגע שקהלו הביע בוז, את הכסף היא תקבל ולכם ישאר להתבדר מהפגנת הזמבורה העלובה שלכם- בסך הכל הוגן שתקבלו את מה שבאמת מגיע לכם!

  9. כרמליסט, אשכנזי, עם תואר

    כל הכבוד על המפגן הדמוקרטי של טירת הכרמל, שבשנים האחרונות מתפתחת באופן חסר תקדים. אין ספק שלראות את קריאות הבוז נגד זמרת ה"רק לא ביבי" זה סיבה מספיק טובה לבוא ולהצטרף לחגיגה

  10. מ.ל.

    זה נקרא הרפורמה במערכת המשפט. טוב מאוד, החרמות וההפגנות לא נחלת השמאל בלבד.

  11. קובי

    מי שמערב פוליטיקה ודעות אישיות בזמן הופעה שאנשים משני צידה המפה כגון קרן פלס שלא יתפלא שפרנסתו נפגעת

  12. אייל רימון

    זה מותר ולגיטימי להפגין במדינה דמוקרטית..ברור שטירת הכרמל היא עיר ימנית הנמצאת במצב סוציואקונומי נמוך ותושביה רוצים להמשיך ולהיות קורבנות של עצמם.
    אין פלא שבשכונת דניה לא מוכנים לפתוח את הכביש היורד דרך טירת הכרמל, אין להם שום רצון לזהם את השכונה שלהם בתושבי העיר הפרושה לרגליהם.
    לכו תפגינו ותגרשו את מירי מסיקה ,גרשתם את ההשכלה מעירכם לפני 60 שנה מה זה לגרש זמרת

  13. ארז

    לכל מתייפייפי

    למגיבים הגזענים …תגידו אתם רואים מצב שזמר או זמרת שתומכים ברפורמה ותוקפים את מצביעי השמאל מרכז באופן כזה או אחר ואת נציגי הציבור שלהם שמתנגדים לרפורמה עולים על הבמה בתל אביב למשל????? ברור שלא זאת לא שאלה בכלל לא יקבל חופש ביטוי כמו שביסמוט הותקף בבית כנסת עי' מהפכנים..חלאות אתם נבלות

  14. עושים מאיתנו פריפריה בלי אמנים שמביאים את מסיקה??

    צריך להעיף את כל האמנים הפלצנים מהמרכז שרק באים פעם בשנה לתת רבע שעה ולעשות קופה של מאות אלפי שקלים
    לכו תופיעו בעצרות שלכם בחינם, עזבו אותנו מהצווחות והטקסטים המיניים המגעילים בשירים שלה.

  15. איזמירלי

    "טירת כרמל"… אני מכיר אתכם מקרוב עוד משנות השישים. עיירה נחשלת, שמעדיפה בתי קפה ןמועדוני סנוקר, על מרכזי תרבות. נשארתם מאחור, הרחק-הרחק מאחור… לא כדאי להאריך הדברים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר