כללית מאפשרת בדיקת קורונה ליד הבית. צילום: פאדי אמון
מתחם בדיקות קורונה (צילום: פאדי אמון, דוברות כללית)

כללית מאפשרת בדיקת קורונה ליד הבית

במטרה למנוע את התפשטות הקורונה על ידי הנגשה מיטבית של הבדיקות, מקימה כללית ברחבי מחוז חיפה ובגליל המערבי אוהלים המשמשים כמתחמים לביצוע בדיקות קורונה. המשטחים שנלקחים באתרים אלה נבדקים במעבדת הקורונה של כללית בנשר. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 12.4.20 15:23

נוכח הקושי של תושבי הישובים המרוחקים להגיע לאתרי לקיחת בדיקות קורונה בערים הגדולות, מקימה כללית בתיאום עם משרד הבריאות מתחמים מותאמים לאוכלוסיה, בהן מבוצעות בדיקות הקורונה למבוטחי כללית על ידי אנשי צוות ממוגנים של הכללית. מרבית האוהלים מוקמים בצמוד למרפאות כללית ובירכא הוקם האוהל במתחם מיי בייבי בכניסה לישוב. הבדיקה נערכת רק ורק למי שקיבל הפניה רפואית כתובה בהתאם לקריטריונים רפואיים. מכתב ההפניה מועבר ישירות מהרופא המפנה למרפאה שבסמיכות אליה הוקם אוהל הבדיקות, והנבדקים מתבקשים לתאם מראש את מועד ההגעה לבדיקה כדי למנוע התקהלות בהמתנה, מחשש להדבקה.

הבדיקה עצמה נערכת במעבדת הקורונה שהפעילה כללית במעבדה המחוזית הגדולה שלה בנשר, ופועלת שעות רבות ביממה כדי לספק תשובות מהר ככל האפשר.

עד כה הופעלו כבר מתחמי בדיקות ברכסים, תמרה, סכנין וירכא והחל ממחר גם במעלות. בימים הקרובים יוקם אוהל בדיקות לתושבי הקריות, בסמוך לקריית בריאות זבולון של כללית בקריון.

רונן נודלמן, מנהל כללית באיזור, הביע תקוותו כי הפעלת אוהלי הבדיקות בזמן קצר ועל אף שמדובר בהערכות לוגיסטיות מורכבות, תקל על התושבים במחוז שבו ישובים מרוחקים, חרדיים וערביים, שמתקשים להגיע לבדיקה ותשפר בכך עוד יותר את המאבק למיגור המגיפה ותגביר מודעות. "אנו ממשיכים להיערך במהירות ובהתאם לתנאים המשתנים, ואני קורא לכל מי שהומלצה לו בדיקה לנצל את השירות ולהיבדק כדי להגן על עצמו, על משפחתו ועל הסובבים אותו".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר