צוות האחיות בחדר הלידה בכרמל. צילום: אלי דדון
צוות האחיות בחדר הלידה בכרמל. צילום: אלי דדון

ללדת בטוח זה ללדת בכרמל

פורסם בתאריך: 12.5.20 21:03

הירידה בהתפשטות הקורונה בישראל והחזרה ההדרגתית לשגרה מאפשרת גם לצוות המסור בחדרי הלידה ובמחלקת היולדות בוטיק במרכז הרפואי כרמל לבוא לקראת היולדות החדשות עם יותר שירות, יותר אפשרויות, ויותר ביטחון להורים ולתינוקות החדשים.

מנהל חדרי הלידה בכרמל ד"ר ראובן קידר מעדכן כי החל מהיום תתאפשר כניסת 2 מלווים לחדר לידה ומלווה אחד צמוד במחלקת יולדות. "אנו קשובים לצרכי היולדות ובהתאם להקלות הכלליות והחזרה לשגרה, נעתרנו לבקשת היולדות והחזרנו את האפשרות ל 2 מלווים בחדר לידה כפי שנהגנו בטרם פרצה לחיינו הקורונה, זאת תוך הקפדה על מניעת התקהלות", מסביר ד"ר קידר".

מי כמונו הצמודים ליולדות מרגע הגעתן יודע כמה חשובה נוכחות הבעל והאימא לדוגמא בחדר הלידה. ומהיום אנו מאפשרים לכל יולדת שתבקש כניסת 2 מלווים לבחירתן לשהייה ותמיכה בהן במהלך הלידה". עוד מעדכן ד"ר קידר כי נכון לעכשיו אין חולי קורונה בכרמל לא במחלקת יולדות ולא בבית החולים בכלל.  אולם חשוב לדעת מוסיף ד"ר קידר, כי בכרמל קיים מתחם נפרד לטיפול ביולדות החשודות או חולות בקורונה. " כדי להבטיח את שלומן המלא של היולדות והתינוקות שלנו הקמנו מתחם מיוחד מרוחק ונפרד לטיפול בטוח ביולדות החשודות לקורונה מסביר ד"ר קידר, אזור הטיפול בחשודות לקורונה מנותק לחלוטין ונמצא באזור אחר סטרילי ומרוחק בבית החולים, כדי למנוע ולהגן על היולדות שלנו מכל משמר ".

מנהלת השירות של כרמל קרן מרום אומרת כי "צוות חדר הלידה במרכז הרפואי כרמל זמין לכל יולדת לכל שאלה או בקשה וגם מיון היולדות של כרמל זמין ופתוח 24/7 לטובת כל יולדות חיפה והצפון. כדי להקל על היולדות לעתיד גם בתקופה זו מוסיפה גב' מרום, פתחנו סיורים וקורסי הכנה ללידה אונליין המאפשרים להכיר את חדרי הלידה החדישים שלנו ולקבל מענה מקצועי לכל השאלות ממיילדת ומרופא, מבלי להגיע פיזית לבית החולים. לרישום לסיור/קורס ולפניה לצוות חדר לידה יש להתקשר לטלפון 04-8844489 או לפנות במייל: [email protected]

מנהל מערך נשים ויולדות בכרמל פרופ' עופר לביא אומר כי גם בימים אלה של המצאות נגיף הקורונה, ניתן ללדת בכרמל בבטחה. " אנו במערך ההיריון והלידה של כרמל עושים הכל על מנת לשמור על בטיחות היולדות והתינוקות, ולהעניק ליולדות שלנו  חוויית לידה בטוחה, מוגנת ונעימה. אנו מקפידים  על כל נהלי ההתמגנות של משרד הבריאות ודואגים מאוד לבריאותך, לבריאות היילוד ולבריאות הצוות שלנו ".

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בחייםלאכרמל

    דבר אחד בטוח – זה לא ללדת בכרמל בשום אופן. אחיות אנטיפטיות שרק מחכות שתפנו את החדר (במיוחד האחות הדתיה) , מרדים שחצן מגעיל וחסר רגישות ורופאים חסרי ניסיון ועם שיקול דעת מסוכן. בחיים לא שוב

  2. מאיר- באר שבע

    אבל מיד כשיוצאים מבית החולים שואפים מלוא הריאות את זוהמת הכימיקלים ומתים בטרם עת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר