ג'מאל ח'מיס. "אני מאוכזב מהעירייה ומההישגים שלא השגתי לתושבי המגזר" (צילום: אדיר נמרוד כץ)
ג'מאל ח'מיס. "אני מאוכזב מהעירייה ומההישגים שלא השגתי לתושבי המגזר" (צילום: אדיר נמרוד כץ)

מי מתנדב לרוץ למועצת העיר מטעם בל"ד?

הסיעה מחפשת מועמד שיסכים להתמודד בבחירות מטעמה לאחר שג'מאל ח'מיס הודיע כי לא ימשיך. ח'מיס: "אתה צריך לשרת את כל האוכלוסייה וזה דורש הרבה, וכל זאת ללא שכר"

פורסם בתאריך: 13.2.18 20:39

סיעת בל"ד מחפשת מועמד שיסכים להתמודד בבחירות למועצת העיר מטעם הסיעה לאחר שג'מאל ח'מיס, המכהן כיום כחבר המועצה, הודיע כי לא ימשיך.

ח'מיס, מדוע אתה עוזב?

"אני מאוכזב מהעירייה ומההישגים שלא השגתי לתושבי המגזר. למשל הרבה דברים חסרים אצלנו בתחום החינוך. רוב התלמידים שלנו הולכים לבתי ספר פרטיים ורק 20 אחוז לבתי ספר ממלכתיים. רציתי שייבנה לנו בית ספר ממלכתי חדש שישרת את כל המגזר, כי שכר הלימוד בבתי הספר הפרטיים הוא גבוה מאוד, אבל עד כה לא נבנה".

לדבריו של ח'מיס, לשרת כחבר מועצה המייצג את המגזר זה ג'וב קשה יותר אפילו מאשר לכהן כראש עיר: "פונים אליך ואתה חייב לשרת. אתה צריך לשרת את כל האוכלוסייה וזה דורש הרבה, וכל זאת ללא שכר. זו אחת מהבעיות המרכזיות. אני לא ראש עיר שזו העבודה היחידה שלו, אני צריך לתמרן בין העבודה לשירות הציבור".

 

 

האם בל"ד תרוץ ברשימה משותפת ביחד עם סיעת חד"ש כמו בכנסת?

"הלוואי, אבל הנושא הזה עדיין לא הוכרע. לדעתי אנחנו חייבים לרוץ ברשימה משותפת. זה בריא יותר וטוב יותר לשתי הסיעות. ככל שנדע לקחת החלטות טובות יותר כך נהיה חזקים יותר. פיצול זה רסיסים. בכל מקרה, ההחלטה תתקבל במטות המפלגה ואני מקווה שהתוצאה תהיה חיובית"

במי אתם תומכים לתפקיד ראש העיר?

"עוד לא החלטנו. נתמוך רק במי שיעזור לנו להתקדם הלאה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר