אוניית האמוניה עוגנת בחיפה (צילום: פרופ' אהוד קינן)
אוניית האמוניה עוגנת בחיפה (צילום: פרופ' אהוד קינן)

יהב הגיש לנתניהו הצעה לפתרון המחלוקת לייבוא אמוניה

ראש העיר חיפה הגיש לראש הממשלה הצעה ולפיה ימונה צוות מומחים בלתי תלוי שיבחן את כלל החלופות העומדות לדיון בנושא ייבוא האמוניה לישראל

פורסם בתאריך: 25.9.17 13:41

ראש העיר חיפה יונה יהב הגיש היום (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו הצעה לפתרון המחלוקת בעניין החלופות הזמניות לייבוא האמוניה. לפי הצעתו של יהב ימונה צוות מומחים בלתי תלוי שיבחן לעומק את כלל החלופות העומדות לדיון בנושא, ו"יבחר את החלופה הבטוחה והמהירה ביותר שתאפשר המשך פעילות מפעל חיפה כימיקלים צפון, מניעת פיטורי העובדים והבטחת ביטחונם ושלומם של תושבי האזור".

יהב ציין בהצעתו כי לאחר הסכמה על שיטת הבדיקה הוא מתחייב מראש לקבל את מסקנות הצוות שיתקבלו ברוב קולות. "הצוות שימונה יתחיל לפעול מיידית ובאופן רציף וסדיר ככל הניתן עד לגיבוש מסקנה ברורה לגבי החלופה הקבילה והרלוונטית ביותר", כתב יהב בהצעתו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רחוב הסייפן

    הפופוליזם של הבן אדם הזה מעבירה אותו על דעתו תופס טרמפ על כל מה שעמותה או אזרחים משיגים ומנכס לעצמו 14 שנה בתפקיד ואפילו לא חשב לרגע על הזיהום והסיכון ממיכל האמוניה תשאלו את הובדים המפוטרים מה יש להם לומר לו ואתה הנהלת כיל והיועץ המשפטי שלהם שמייחס לו חוסר אמינות בלשון המעטה….

  2. רחוב בליטנטל

    צוות בלתי תלוי אצל יהב זה צוות שמונח סביבו קולר כמו הפרופסור הוא שחתם על חוות הדעת של הפרופסורים מהטכניון בלי לדעת ולהסכים ם כל מה שכתוב שם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר