טל קידר (צילום: אילונה קידר)
טל קידר (צילום: אילונה קידר)

קוראים לי טל קידר

ואני נשוי ואב לשלושה, מהנדס באינטל ומתנדב בפרויקט “חושבים חיובי”

פורסם בתאריך: 9.12.17 18:38

איך הפכת לפעיל חברתי?

“אני עובד באינטל כמעט שלוש שנים כמהנדס ומוביל צוות פיתוח בתחום המחשבים הניידים והשולחניים, ואת דרכי בפרויקט ‘חושבים חיובי’ התחלתי עוד בשנת 2009, כשעבדתי בחברת הייטק אחרת. כשעברתי לאינטל המשכתי להתנדב בתוכנית. השנה היא השנה התשיעית להתנדבותי, ובה התחלתי להוביל את ההתנדבות בתוכנית עבור אינטל חיפה, שכוללת כ־30 תלמידים מבתי הספר עירוני ג’ ועירוני א’”.

מהו בעצם הפרויקט “חושבים חיובי”?

“זו תוכנית לשיעורים פרטיים במתמטיקה. חוץ מאינטל שותפות לתוכנית גם עיריית חיפה, האגף להעצמה חינוכית והחברות תרו, פיליפס ו־IBM. בפרויקט משתתפים תלמידים בכיתות ט’, רגע לפני צומת הבחירה ליחידות המוגברות בבתי הספר, ומטרתה היא לקדם תלמידים שיש להם פוטנציאל ל־4 ול־5 יחידות לימוד במתמטיקה, להגביר את המוטיבציה שלהם ולפתוח להם צוהר אל עולם ההייטק. מתנדבי התוכנית מעודדים את התלמידים לכל אורך השנה להצליח ולהתמיד ב־5 יחידות מתמטיקה בתיכון”.

איזו פעילות מתקיימת במסגרת הפרויקט?

“המפגשים מתקיימים במתכונת של פעם בשבוע. התלמידים מגיעים לאינטל או לאחת משאר החברות בקואליציית ההייטק, ומקבלים שיעור פרטי במתמטיקה למשך כשעה וחצי”.

 

מדוע בחרת להתנדב דווקא בתוכנית הזו?

“התוכנית ‘חושבים חיובי’ קסמה לי משום שאני מאמין שיש בי הרבה מה לתת וזו הזדמנות מיוחדת להשתמש בכישורים ובחוזקות שלי כדי להשפיע על דור העתיד. התוכנית מאפשרת חיבור ישיר וזמן איכות עם בני נוער והיכרות עם עולמם. כיום, כמוביל התנדבות של התוכנית באינטל, יש לי השפעה גדולה על המתנדבים, על בתי הספר, על התלמידים ועל היכולת של התוכנית לעמוד במטרותיה”.

מהו המסר שלך לעובדי הייטק אחרים שחושבים על תרומה לקהילה?

“כפי שאני רואה זאת, כל אחד יכול למצוא תרומה לקהילה שהוא מתחבר אליה רגשית. המטרה היא לאהוב את התרומה ולהתמיד בה לאורך זמן. התרומה לקהילה היא מהנה, תורמת לשינוי שגרת העבודה ותורמת משמעותית לחברה”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר