אין כניסה לרווקים

פורסם בתאריך: 20.1.18 13:03

בטח שמתם לב שמדי פעם אני מציין בטורים שלי על כך שאני פעיל בקבוצת פייסבוק שבה חברים אבות כמוני, אז החלטתי שהגיע הזמן לפרגן לקבוצה בטור שלם. טוב, זה לא בדיוק לפרגן אלא יותר להוכיח למשפחה ולחברים שאני לא הגבר/אבא היחיד שחושב ופועל בצורה פגומה. לקבוצת הפייסבוק קוראים “אבא פגום – שורדים ביחד”, והיא קבוצה סגורה לאבות בלבד, כך שאם אתם רווקים או נשים שעכשיו קוראים וקוראות את הטור שלי, אתם יכולים לעבור לטור לידי של הדס בן ארצי, כי רוב הסיכויים שלא תבינו מה אני רוצה מכם.

הקבוצה המדהימה הזו הוקמה לפני זמן לא רב, אבל בחודשים האחרונים היא הפכה למטאור ויראלי ואפילו קיבלה אייטם שלם בחדשות 10, כי ככה זה כשהופכים מקבוצה של פלוצים ותמונות של בחורות לקבוצה חברתית אמיתית עם אג’נדה שלמה מאחוריה. עם יותר מ־70,000 חברים (והמספר רק ממשיך לעלות כאילו היה מדובר בביטקוין), אנשים מתחילים להבין שיש השפעה עצומה לקבוצה הזו, ולכן התחילו לפעול בהתאם עם פוסטים לעזרה ולהתנדבות, לייעוץ מקצועי, לתמיכה נפשית ועוד. כך למשל תוכלו למצוא פוסט פריקה, שזה פוסט שבו גברים כמוני וכמוך שופכים בו את הלב וחושפים את הבעיות שלהם כי הם יודעים שאף אחד לא ישפוט אותם ושהם יקבלו חיזוקים חיוביים מכל הכיוונים. לפחות פעם ביום יש פוסט של גרוש או של מישהו שנמצא בתהליך, ותוך עשר דקות הוא מקבל עשרות תגובות, אם לא מאות, שמזמינות אותו לבירה או לארוחת שישי. בקבוצה תוכלו למצוא פוסטים שטותיים עם תמונות של אבא שהלביש את הילדים הפוך או שצריך להתמודד עכשיו עם “קקי גב”, תמונות של הרדמות כושלות או של ילדים צורחים בג’ימבורי, וגם תמונות שלנו, הגברים, בעבודה, בשירותים, בתור לרופא או אצל החמות, והכל בחוש הומור פגום לחלוטין ששמור לקבוצה.

 

 

זו אמנם רק קבוצת פייסבוק אבל היא שינתה להרבה גברים את דרך החשיבה ואת צורת החיים, כי עד עכשיו לא היה לנו מקום אמיתי לפרוק הכל מבלי שישפטו אותנו חוץ מאשר אצל פסיכולוג, אבל לכמה מאיתנו יש אפשרות להחזיק פסיכולוג לאורך זמן? אז מצאנו נחמה האחד במקלדת של השני, והדבר הזה התגלגל מהר מאוד החוצה, אל החיים האמיתיים. כך למשל נוצר, לגמרי במקרה, משחק הענק והגמד הכי גדול שנראה אי פעם ביקום כולו, כאשר כל פגום שמזהה פגום אחר (על הרכב מודבקת מדבקה מקורית) מחויב להעניק לו משהו סמלי וקטן במתנה. לא משנה אם זה תוך כדי נסיעה, בפקק, ברמזור או בחנייה – הפגום יעשה הכל כדי לפנק את חברו הווירטואלי. אני בינתיים קיבלתי ופל וצפירת חיזוק.

הקבוצה הזו רחוקה מלהיעלם והיא כאן כדי להישאר, עם אירועים מיוחדים לחברי הקבוצה, עם טיולים מסובסדים ועם מתנות ממותגות. בקרוב, כך שמעתי, ייצא גם כרטיס חבר לאבא הפגום. לא שאני משווה בין נשים לגברים, אבל עוד לא ראיתי קבוצת נשים אחת (ולא חסר כאלו) שמפרגנת ותומכת גם בחיים האמיתיים כמו “אבא פגום”. אמנם אין לנו את יום הגבר או את יום האב הבין לאומיים, אבל בקבוצה הזו אתה מרגיש שכל יום הוא יום אב עם מספר הפרגונים, העזרה, התמיכה והשטויות שרצות בקבוצה. כי מה אנחנו האבות רוצים בסך הכל – קצת שקט ומישהו שיבין אותנו בלי שנחפור לו.

אז אם אתה אבא פגום בעצמך ואיך לך פרופיל פייסבוק משותף עם האשה, מקומך איתנו!

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר