המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: אורי אילון)
המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: אורי אילון)

מכללת גורדון תאפשר להתחיל לימודים בסמסטר אביב

בעקבות ריבוי פניות של מועמדים ללימודים תפעיל המכללה לחינוך פיילוט שיאפשר לסטודנטים שהחמיצו את ההרשמה בתחילת השנה להתחיל ללמוד באמצע השנה

פורסם בתאריך: 13.12.17 12:58

לראשונה תפתח המכללה האקדמית לחינוך גורדון את סמסטר האביב לסטודנטים חדשים ולאקדמאים שמבקשים לעשות הסבה להוראה. לדברי נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר, מדובר בפיילוט שאם יצליח יימשך גם בעתיד. עד היום לא ניתן היה להירשם למכללה אחרי ששנת הלימודים כבר נפתחה. כיום לומדים בגורדון כ־2,500 סטודנטים במסלולים שונים.

טלר: "למעשה אנחנו פותחים שני סמסטרים – אביב וקיץ – ומי שרוצה להתחיל ללמוד אצלנו עכשיו מוזמן כבר להירשם ללימודים. מי שיתחילו ללמוד בסמסטר אביב וימשיכו ללמוד גם בקיץ יוכלו להשתלב בלימודים עם תלמידי שנה ב' בשנת הלימודים הבאה".

למה החלטתם לשנות ממנהגכם ולפתוח סמסטר אביב?

"החלטנו על הפיילוט כי פנו אלינו מועמדים רבים שפספסו את מועד ההרשמה מסיבות שונות. כנהוג אצלנו אנחנו לא מקבלים ללימודים אחרי פתיחת השנה, ולכן החלטנו על פתיחת מועד אביב. נראה מה תהיה ההיענות".

 

 

האם המכללה ערוכה לקלוט תוספת גדולה של סטודנטים חדשים במהלך השנה?

"בוודאי, יהיה מקום לכולם. אנחנו נתאים עבורם את המערכת כך שלא תהיה התנגשות עם הסטודנטים שכבר לומדים אצלנו. יש בגורדון ימים שהם עמוסים מאוד ויש ימים שהם פנויים יותר. כך ניתן לווסת את מספר הסטודנטים שנמצאים במכללה ללא קושי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר