רון פלדהיים. עדיין מחכה לכסף (צילום: דוברות הפועל חיפה)

הקשר בין התביעה של קוראץ’ לפיצויים של פלדהיים

לאחר שרון פלדהיים הגיע לסיכום עם יואב כץ על סכום הפיצויים שיקבל, התברר לבעלים של הפועל חיפה שהסמנכ”ל לשעבר הגיש תצהיר לבית המשפט התומך בגרסתו של החלוץ המונטנגרי זרקו קוראץ'

פורסם בתאריך: 24.11.17 11:33

מה הקשר בין תביעת חמשת מיליון השקלים שהגיש החלוץ המונטנגרי זרקו קוראץ’ נגד הפועל חיפה לבין הפיצוי שאמור לקבל סמנכ”ל המועדון לשעבר רון פלדהיים על סיום עבודתו באמצע העונה שעברה?

לאחר שפלדהיים כבר הגיע לסיכום עם הבעלים של הפועל יואב כץ על סכום הפיצויים שיקבל על שנות עבודתו במועדון, התברר לכץ שפלדהיים הגיש תצהיר לבית המשפט התומך בגרסתו של קוראץ’. כזכור, החלוץ טוען כי למרות שהחלים מפציעתו ברצועה הצולבת סירבה הפועל לאפשר לו לחזור לפעילות, ובתביעה שהגיש באמצעות עו”ד אורי צור נכתב כי הוא עבר “מסכת התעללות נפשית ורשלנות מקצועית מצד הקבוצה, שמטרתה היא להתנער מהחוזה שיש לו לעונה הזו ומהאופציה שיש לו לעונה הבאה”. החלוץ דורש לפסוק לו פיצויים בסך של 5.2 מיליון שקל.

 

 

 

גורמים במועדון טוענים כי כץ זועם על פלדהיים בשל התצהיר שהעביר הסמנכ”ל לשעבר לבית המשפט, וכי עד כה לא שילם לו את המגיע לו. עוד טוענים במועדון כי מקורבים לשניים פועלים להגיע לעסקה שבמסגרתה יקבל קוראץ’ פיצויים נמוכים בהרבה מדרישתו המקורית ויבטל את תביעתו, ולאחר שזה יקרה יקבל גם פלדהיים את הפיצויים שעליהם הוא סיכם עם כץ.

פלדהיים ודובר הפועל נועם רגב סירבו להגיב על הדברים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר