טקס הפרידה מאורי ירון. מעמודי התווך של האגודה (צילום אגודת מכבי חיפה)
טקס הפרידה מאורי ירון. מעמודי התווך של האגודה (צילום אגודת מכבי חיפה)

אגודת מכבי חיפה נפרדה מאורי ירון

אורי ירון שימש בתפקיד מנהל מחלקת האתלטיקה במשך עשרות שנים, והאגודה נפרדה ממנו באירוע הפתיחה של העונה. מחליפו: תא”ל (במיל’) אליעזר בן הרוש

פורסם בתאריך: 19.9.17 10:04

אגודת מכבי חיפה נפרדה ממנהל מחלקת האתלטיקה שלה אורי ירון ששימש בתפקיד במשך עשרות שנים. טקס הפרידה מירון נערך באירוע פתיחת העונה של המחלקה, ונכחו בו יו”ר האגודה ניר ענבי, המנכ”ל רועי שווץ, מנהל רשות הספורט העירונית שמואל זגגי, נותן החסות של המחלקה אלכס אברהמוב והאתלטים של מכבי בהווה.

את ירון יחליף תא”ל (במיל’) אליעזר בן הרוש שהתנדב לתפקיד, ובמכבי משוכנעים כי הוא ימשיך את קו המצוינות שהחל בשנים האחרונות ויסייע בשדרוגה של המחלקה.

שווץ: “שנת הפעילות של מחלקת האתלטיקה נפתחת בשינויים וברוח חדשה. מחלקת האתלטיקה היא אחת מהמחלקות הוותיקות באגודה, והתוצאות של ההשקעה הרבה בה ניכרות בהישגים המשמעותיים של הספורטאים. אני מודה לכל נותני החסות שלנו וכן למכבי ישראל, לעיריית חיפה ולרשות הספורט העירונית על השותפות, על הסיוע השוטף ועל ההירתמות לטובת שיפוץ איצטדיון האתלטיקה בנוה שאנן כדי שניתן היה לקיים בו תחרויות בחיפה”.

בטקס בירך שווץ גם את חנה קנייזבה מיננקו, האתלטית הבכירה של המחלקה, שסיימה במקום הרביעי בקפיצה משולשת באליפות העולם באתלטיקה. “מיננקו מוסיפה לנו המון כבוד”, אמר שווץ, “אגודת מכבי חיפה תמשיך כל העת לתמוך בספורטאיה, לעודד אותם בכל שלב, להיות עבורם בית חם ולאפשר להם להגיע להישגים מרשימים כמו אלו של מיננקו”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר