דיוויד גומז. מחפש את התחנה הבאה בישראל (צילום: אבי רביבו צילום ספורט)
דיוויד גומז. מחפש את התחנה הבאה בישראל (צילום: אבי רביבו צילום ספורט)

עירוני נשר שחררה את גומז, אביטן וגלילי

השלושה קיבלו הודעה ולפיה הם לא נמצאים בתוכניות המקצועיות של המאמן צחי טיאר ורשאים למצוא לעצמם קבוצה אחרת

פורסם בתאריך: 2.11.17 09:30

עירוני נשר הודיעה לדיוויד גומז, לטימור אביטן ולבר גלילי כי הם לא נמצאים בתוכניות המקצועיות של המאמן צחי טיאר וכי הם רשאים למצוא לעצמם קבוצה אחרת. כעת מנסים בנשר להגיע להסדר עם שלושת השחקנים על התרת חוזיהם.

גומז – אחד מהשחקנים היותר מנוסים בליגה הלאומית, שברזומה שלו גם קבוצות מליגת העל – הגיע לנשר באמצע העונה שעברה לבקשתו של המאמן דאז אלדד שביט וסייע לה להתבסס בליגה, אך העונה הוא לא הרשים את טיאר. כעת יעבור הברזילאי אל התחנה הבאה בישראל, כאשר כמה קבוצות בליגה הלאומית כבר הביעו בו התעניינות.

אביטן וגלילי הם שחקנים צעירים ומוכשרים, וגלילי אף סומן בעבר הלא רחוק כבלם שעשוי להגיע לקבוצת הבוגרים של מועדון נעוריו מכבי תל אביב, אך השניים לא הצליחו להשתלב בנשר ולא עמדו בציפיות של המאמן וראשי המועדון.

 

 

בינתיים קרובה נשר לסיכום עם הבלם קרלוס אלברטו דה ג’ורנו. דה ג’ורנו, ששיחק בעבר בניאלס אולד בויס מהליגה הראשונה בארגנטינה, נבחן השבוע בנשר ובימים הקרובים תתקבל החלטה סופית בעניינו, כאשר ההערכה היא שהוא יוחתם עד סוף העונה.

במקביל נמשך המשא ומתן עם אליאור סיידר, ובנשר מקווים להגיע להסכמה עם החלוץ ולהחתים אותו במהירות המירבית כדי שיעמוד לרשותו של טיאר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר