מימין: איתן קרבצ'יק (צילום: עצמי), אורנה אנג'ל ואמיר נפתלי (צילומים: בועז כהן)
מימין: איתן קרבצ'יק (צילום: עצמי), אורנה אנג'ל ואמיר נפתלי (צילומים: בועז כהן)

יו"ר מנהלת 2030 הודיעה לשלושת היועצים על סיום העסקתם

ההודעה על סיום העסקתם של השלושה – אורנה אנג'ל, אמיר נפתלי ואיתן קרבצ'יק – מגיעה לאחר שוועדת הכספים הורתה לעירייה לסיים את העסקת כל היועצים החיצוניים עד סוף השנה. "לאור אי הבהירות בתקציב 2022, הריני להודיעך כי אין כרגע אפשרות להאריך את החוזה", נכתב בהודעה שנשלחה להם

פורסם בתאריך: 14.10.21 08:09

יו"ר מנהלת 2030 ענבל ריבלין הודיעה לשלושת היועצים – אורנה אנג'ל, אמיר נפתלי ואיתן קרבצ'יק – על סיום חוזה העסקתם. בהודעה שנשלחה לשלושה, נכתב: "ב-10 בנובמבר 2021 מסתיים חוזה העסקתך. לאור אי הבהירות בתקציב 2022, הריני להודיעך כי אין כרגע אפשרות להאריך את החוזה".

נושא העסקת היועצים החיצוניים בקדנציה של קליש עלה יותר מפעם לסדר היום וזכה לביקורת נוקבת הן במערכת הפוליטית מצד האופוזיציה והן בתקשורת. ביולי 2019 פרסמה העירייה שלושה מכרזים לשכירת שירותי ייעוץ חיצוני בשלושה תחומים: פיתוח עירוני לקיימות סביבתית, השיט והים ופיתוח התיירות. באוקטובר 2019 התברר, כי מי שזכה במכרזים הם אורנה אנג'ל במכרז לפיתוח עירוני וקיימות סביבתית, איתן קרבצ'יק למתן שירותי ייעוץ בתחום השיט והים ואמיר נפתלי למתן ייעוץ בפיתוח תיירות.

 

לאחרונה שוב עלה הנושא לסדר היום הציבורי, לאחר שוועדת הכספים, שבראשה עומדת סגנית ראש העיר סופי נקש מקואליציית השינוי, הורתה על סיום העסקתם של כל היועצים החיצוניים עד סוף השנה. "לאור הגידול הבלתי סביר במספר היועצים ולאור המצב העגום של התקציב, ועדת הכספים מורה ליועצת המשפטית לסיים את העסקתם של כל היועצים עד 1 בינואר 2022. כמו כן מורה הוועדה, כי חוזים שעומדים לפוג לפני מועד זה, לא יחודשו ולא יוארכו. אם יהיה צורך בהעסקת יועצים, ועדת הכספים תתכנס ותדון בכל בקש בנפרד. מדובר בחיסכון של כ-6 מיליון שקלים לתושבי העיר", נוסח ההחלטה שהתקבלה בוועדה. שלשום (שלישי), בישיבת מועצת העיר שדנה בשאילתה של חבר המועצה מהליכוד, יצחק בלס, התברר, כי שכר העסקתו של נפתלי לשנת 2020 עמד על 313,669 שקלים, של קרבצ'יק – 341,520 שקלים ושל אנג'ל – 420,923 שקלים.

קרבצ'יק סירב להגיב. את תגובתם של אנג'ל ונפתלי לא ניתן היה להשיג.

 


 

 


 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר