יורם כרפיס ואריה טל
יורם כרפיס ואריה טל

יורם כרפיס ואריה טל כבר לא!

אחרי שנים רבות, שבהן שימש יורם כרפיס יועץ התקשורת של ראש עיריית טירת כרמל אריה טל, היום (רביעי) נפרדה רשמית דרכם של השניים, כשטל הודיע לכרפיס, כי נענה לבקשותיו לסיום ההתקשרות. כרפיס: "לשמחתי הרבה, השכיל ראש העיר לקבל בכתב את התפטרותי. מודה לכולם על תקופה מעניינת ומאחל לכולם בהצלחה"

פורסם בתאריך: 17.11.21 18:36

אחרי עבודה רבת שנים, שבה שימש יורם כרפיס יועץ תקשורת של ראש העיר אריה טל, הודיע כרפיס לטל על רצונו לסיים את תפקידו. טל, שהתנגד לעזיבתו של כרפיס, ניסה לשכנעו לחזור בו מהודעתו, אולם לאחר דין ודברים, כרפיס לא ניאות לבקשותיו של טל, והיום (רביעי) הגיעה ההתקשרות לסיומה.

במכתבו לכרפיס כתב טל: "בהמשך למכתבך ב-15 באוגוסט שנמסר לי על ידך, שבו הודעת על רצונך לסיים את ההתקשרות עם עיריית טירת כרמל ודרישתך לשחרורך כיועץ תקשורת של ראש העיר. כמו כן לאור שיחה נוספת שהתקיימה בינינו, בה מסרת לי כי החלטתך הינה סופית ולא ניתנת לשינוי, הריני לקבל את הודעתך לסיום ההתקשרות ושחרורך מתפקידך". עוד הוסיף טל: "אבקש להודות לך ולאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך".

בהודעה ששלח כרפיס לחבריו הקרובים כתב: הבוקר, לשמחתי הרבה, השכיל ראש העיר לקבל בכתב את התפטרותי! מודה לכולם על תקופה מעניינת ומאחל לכולם בהצלחה!"

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר