הישאם סלימאן ואלי לוי. "שום דבר לא ימנע ממני לתמוך בקירוב תרבויות"
הישאם סלימאן ואלי לוי. "שום דבר לא ימנע ממני לתמוך בקירוב תרבויות"

אבו אחמד בעין הסערה

הישאם סלימאן, שגילם בעונה הראשונה של "פאודה" את המחבל אבו אחמד, נאלץ לפרסם פוסט הבהרה אחרי שספג ביקורות מהמגזר הערבי בעקבות כתבה עליו שבה הוא צולם כשהוא מעביר סדרת הרצאות לחניכי מכינות קדם צבאיות

פורסם בתאריך: 28.3.18 13:18

הישאם סלימאן, שכיכב בעונה הראשונה של הסדרה "פאודה" כמחבל אבו אחמד, נמצא במרכזה של סערה. השבוע שודרה כתבה עליו בערוץ 10, שבו עקבה אחריו המצלמה בזמן שהוא העביר סדרת הרצאות לחניכי מכינות קדם צבאיות. סלימאן, מסתבר, קיבל ביקורות זועמות מהמגזר הערבי, ובתגובה העלה אתמול (שלישי) לפייסבוק פוסט הבהרה בערבית שבו הוא כתב: “בימים האחרונים קיבלתי ביקורת על השתתפותי בפעילות חינוכית במסגרת קרן אברהם. אני לא מתחרט כי המטרה היא חשובה. מידע לתלמידים האלה על החברה הערבית הוא כמעט לא קיים. הם לא יודעים על אפליה נגד ערבים בכל תחומי החיים והם לא יודעים על המצב הקשה של אזרחים ערבים ומה זה להיות פלסטיני. פתחתי את עיניהם כדי לראות אי צדק נגד ערבים במדינה".

 

 

אלי לוי, כתב ערוץ 10, הוא חוטף אש.

"אני לא מכיר עיתונאי שקורא לעצמו עיתונאי ולא היה שואל את סלימאן על דיעותיו לגבי גיוס ופיגועים נגד חיילים. היה מרתק לפגוש ולשמוע אותו. ההרצאה שלו היא חשובה והמפגשים האלה הם גשר לשלום".

סלימאן, הבהרה?

"זה לא קשור לכתבה. שהתקשורת תעשה מה שבא לה. מה שאני עושה במסגרת קרן אברהם זה פעילות חברתית-תרבותית חשובה מאוד. אני חושב שזה טוב לנצל את השם שלי כדי לפגוש את האחר, את החברה הישראלית, ואשמח מאוד לפגוש, לספר ולחשוף. זה משהו שאני מאמין בו ושאמשיך לעשות אותו, ושום דבר לא ימנע ממני לתמוך בקירוב תרבויות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר