אלי לוי ונעה שפיגל. מיהו עיתונאי?
אלי לוי ונעה שפיגל. מיהו עיתונאי?

פוליטיקה בגרוש: אלי לוי נגד נעה שפיגל

אלי לוי (ערוץ 10) חסם את נעה שפיגל ("הארץ") בחשבון הטוויטר שלו לאחר שלדבריו היא לכלכה על התוכנית שאותה הוא מגיש ברדיו חיפה. שפיגל: "עמידה בסטנדרטים עיתונאיים ראויים היא הכרחית למי שעוסק במקצוע ורוצה לשמור על כבודו"

פורסם בתאריך: 29.4.18 15:44

התנגשות בעולם התקשורת. מצד אחד – אלי לוי, כתב ערוץ 10, ומצד שני – נעה שפיגל, כתבת עיתון "הארץ". לאחרונה חסם לוי את שפיגל בחשבון הטוויטר שלו. הסיבה: כבר זמן רב היא מגיבה לו שם, ולא תמיד שופעת מחמאות, אך הפעם הגיעו מים עד נפש. לטענתו היא לכלכה על התוכנית השבועית "זירה חופשית" שאותה הוא מגיש ברדיו חיפה, והכל בעקבות ריאיון שהוא ערך עם עיסאם מח'ול ושהסתיים בהורדתו מהקו של חבר הכנסת לשעבר מסיעת חד"ש לאחר שהביע תמיכה בנשיא סוריה בשאר אל-אסד. וכך כתבה לו שפיגל: "המשפט שלך בשידור – 'אנחנו לא רק עיתונאים שנותנים לאנשים לדבר' – פשוט אומר הכל. גם אני חושבת שההתנהגות של חד"ש במקרה הזה היא צבועה, אבל אם אתה מעלה מרואיין רק בשביל לסתום לו את הפה וגם לא נותן מקום לשאלה העניינית של השותפה שלך לשידור, זה סבבה, פשוט אל תקשור בין התוכנית שלך לבין עיתונות".

 

 

לוי, העברת להשתק?

"חבר קרוב מאוד שלה יעץ לי כבר מזמן לא ליפול למלכודת של עימותים ברשתות החברתיות עם שפיגל, ולכן חסמתי אותה. ככה טוב לכולנו".

שפיגל, מלכודת?

"אני בעד תקשורת איכותית ומצוינת, ואני רוצה להאמין שזאת המטרה של כולנו. עמידה בסטנדרטים עיתונאיים ראויים והתמודדות עם עובדות הן לא תמיד משימות קלות, אבל הן הכרחיות למי שעוסק במקצוע ורוצה לשמור על כבודו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר