רון כתרי ויונה יהב. "פליטת מקלדת שלא הופיעה בטקסט אצלי" (צילומים: קובי פאר, צבי רוגר)
רון כתרי ויונה יהב. "פליטת מקלדת שלא הופיעה בטקסט אצלי" (צילומים: קובי פאר, צבי רוגר)

גם זה קורה: רון כתרי שכח את יונה יהב

רון כתרי, לשעבר דובר צה"ל ומנהל בית ספר הריאלי, הנחה ערב לזכרה של שירה צור ז"ל שנהרגה בינואר 2017 בפיגוע בארמון הנציב בירושלים. כשהגיע תורו של ראש העיר לנאום כתרי התבלבל, ויונה יהב עלה לבמה רק בסוף האירוע

פורסם בתאריך: 30.4.18 11:57

במוצ"ש נערך ערב לזכרה של שירה צור ז"ל שנהרגה בינואר 2017 בפיגוע בארמון הנציב בירושלים. מטרת האירוע היה לגייס תרומות לקרן שהוקמה על שמה אשר מסייעת למשתתפים בארץ ובחו”ל להשתתף במיזם Haifa Teen-Tech – תחרות בין לאומית למדע ולטכנולוגיה שתיערך זו הפעם השנייה בחיפה. באירוע התקיימו הרצאות בסגנון TED שאותן העבירו מולי אדן (לשעבר נשיא אינטל ישראל), פרופ' גל זיו (מנהל מחלקת אף אוזן גרון – ניתוחי ראש וצוואר בקריה הרפואית רמב"ם) ואל"מ במיל' גדעון בר-און (לשעבר מפקד יחידת החילוץ של פיקוד העורף), וכל זאת בהנחייתו של רון כתרי, לשעבר דובר צה"ל ומנהל בית ספר הריאלי. לפי התכנון אמור היה ראש העיר יונה יהב לשאת נאום, אבל כתרי שכח את האורח, וכשנזכר הוא עלה לבמה, התנצל והזמין את הראיס, אך זה בחר לעלות רק בסוף הערב. האירוע הסתיים בשלום.

 

 

כתרי, מה קרה?

"זו היתה פליטת מקלדת שלא הופיעה בטקסט אצלי. כמובן שברגע שאיתרתי את זה ביקשתי לתקן, אבל הוא באדיבותו ביקש לסיים את הערב בברכתו, וכך הוא עשה".

התנצלת?

"כן. לא היה שיח ברמה של פגישה בארבע עיניים, אבל אמרתי שדווקא לי מכל האנשים זה היה צריך לקרות ודווקא לידידי ראש העיר, אבל הוא אמר 'אני אעלה בסוף ובשמחה'".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר