אלעד אטיאס ויהורם מטיטה שטרית. חודש וחצי ביחד הספיקו (צילום: דותן איפרגן)
אלעד אטיאס ויהורם מטיטה שטרית. חודש וחצי ביחד הספיקו (צילום: דותן איפרגן)

התנועה לשוויון חברתי הסירה את תמיכתה באטיאס

התנועה לשוויון חיפאים בראשותו של יהורם (מטיטה) שטרית הסירה את תמיכתה באלעד אטיאס שרץ למועצת העיר. שטרית: "הוא בחור נחמד, מנומס ומוערך מאוד. אנחנו סוסי פרא שרוצים להביא שינוי"

פורסם בתאריך: 21.6.18 08:23

התנועה לשוויון חיפאים בראשותו של יהורם (מטיטה) שטרית והפעיל החברתי אלעד אטיאס כבר לא. רק לפני חודש וחצי חברו הצדדים, ושטרית הביע תמיכה באטיאס שהצהיר על ריצתו למועצת העיר בראש רשימה עצמאית. "התחברנו כי יש לנו את אותן המטרות ואת אותן השאיפות, אנחנו באים מאותו רקע חברתי ואנחנו תומכים בשכונות. הגיע הזמן שהמועצה תייצג נאמנה את השכונות, ואנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי להכניס את אלעד למועצה", אמר אז שטרית. כעת מתברר כי התנועה לשוויון חיפאים שהקים שטרית הסירה את תמיכתה באטיאס.

שטרית, מחשבים מסלול מחדש?

"אטיאס הוא בחור נחמד, מנומס ומוערך מאוד שגדל בחברותא פוליטית עם קברניטי העיר. אנחנו סוסי פרא שרוצים להביא שינוי ומתרכזים בבעיות בשכונות ובקרית חיים, פחות באזור נוה שאנן שאליו הוא מכוון בהצלחה רבה. נתנו לו דחיפה ועזרנו בנוה שאנן, אבל הוא ילד גדול. אנו מחויבים יותר לאנשים שלנו ורוצים לצעוק את הצעקה שלהם. קיבלנו המון הצעות מחמיאות והמון אהדה מהציבור שרק מגבירה את תחושת האחריות כלפיו. בשלב זה ניצמד לתוכנית העשייה שלנו כי יש עוד המון מה לעשות בשכונות. אנו מקבלים מאות פניות על הזנחה, על מצוקות של משפחות ועל מפגעים. בזמן הנכון נתלכלך בפוליטיקה – זה החלק הקל. בינתיים אנחנו נהנים מהנתינה ומהעשייה".

נוכחותך במסיבת העיתונאים של יונה יהב ושי אבוחצירה אומרת משהו על הכיוון שלכם?

"אבוחצירה הזמין אותי. אנחנו נטו חברתיים, כרגע אנחנו לא מחפשים כלום. אותנו מעניינות העשייה והבעיות של החיפאים. הקמתי את התנועה רק לפני שישה חודשים, כבר הספקתי לעשות דברים יפים, ואני מתכוון להמשי בכך. לא משנה לי מי יהיה ראש העיר, מבחינתי העיקר זה השכונות".

 

 

אטיאס, נחמד ומנומס?

"גדלתי בקרית אליעזר, אני לא שוכח לרגע את הבית שבו גדלתי והתחנכתי, ואני חוזר שוב ושוב לשכונה ומגייס חברים לתרום לתושבי השכונות בחיפה. אני רץ למועצת העיר ברשימה עצמאית שחרתה על דגלה את הרעיון של צדק חברתי לשכונות העיר ואת הבשורה של צוות צעיר במועצה. הכוח האלקטוראלי שלי הוא בקרית חיים, בקרית שמואל, בקרית אליעזר, בבת גלים, בקרית שפרינצק, בהדר, בנוה דוד ובנוה שאנן הן בקרב התושבים והן בקרב בעלי העסקים. אני מברך את התנועה לשיווין חברתי ומאחל לה הצלחה ועשייה למען אזרחי העיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ארמונד ולילי

    צחוק צחוק הבן אדם עשה לנו מה שלא עשו כאן 10 שנים בחצי שנה תבורך וזו גאווה לראות אותך ככה, מטיטה אני זוכר אותך קטן קטן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר