מטפלי גוף ונפש מומלצים בצפון. מאגר תמונות Shutterstock
מטפלי גוף ונפש מומלצים בצפון. מאגר תמונות Shutterstock

מטפלי גוף ונפש מומלצים בצפון

הגוף והנפש קשורים זה לזה באופן ישיר. לעתים, אנו נתקלים בחיינו בחוויות קשות, הפוגעות בנו מבחינה רגשית ומבחינה פיזית. תפקידם של מטפלי גוף ונפש הוא לגשר בין הרבדים הללו באמצעות טכניקות מגוונות, לאבחן את הבעיות המשמעותית בחייו של המטופל ולמצוא להן פתרונות. אך כיצד נדע איזה מטפל לבחור? לטובת התשובה לשאלה הזאת, יצאנו להכיר מטפלים לגוף ולנפש בצפון

פורסם בתאריך: 3.1.19 18:20

אליזבט וייצמן – מחברת בין האדם לטבע

נמאס לכם לקחת כדורים בכל פעם שמשהו אצלכם לא פועל כשורה? להשתמש בתרופות שלא באמת עוזרות לכן? הגיע הזמן לעשות שינוי בתפיסה. הכירו את ענף הרפואה הטבעית, המכיל מאות שיטות לריפוי טבעי, ללא עזרים מלאכותיים.

אליזבט וייצמן היא מטפלת רגשית בעלת ניסיון של 13 שנים בתחום, אשר מתמחה בפסיכותרפיה הוליסטית ושואפת לשלב בין הרפואה הטבעית לרפואה הקונבנציונאלית. "בתחילת דרכי, עסקתי בטיפולי מגע בלבד, אך רציתי למצוא שיטת טיפול הוליסטית המקנה מענה לכל החלקים של האדם", מספרת לנו אליזבט. "לבסוף, מצאתי את תחום הפסיכותרפיה ההוליסטית".

אליזבט למדה פסיכותרפיה הוליסטית במכללת לוסקי. הטיפול שלה בנויה משני מרכיבים עיקריים: "ראשית, אני מאבחנת עפ"י הסימפטומים של המטופל, באיזו בעיה מדובר. לאחר מכן, אני מתאימה את פתרון הבעיה באופן אישי לכל קליינט עפ"י אישיותו ותכונות האופי שלו".

באמצעות טכניקות הרפואה הטבעית, מנסה אליזבט לגעת בשורש הבעיה: "אני מאמינה כי הגוף הוא המראה של הנפש, כלומר האדם מושפע נפשית מאירועים בחייו. ספר היצירה מלמד כי העולם נברא ב32 נתיבות, וכך גם האדם. לכן, אני מבצעת אבחון אישיות מעמיק ברובד הפיזי, הרגשי, השכלי והרוחני, מאבחנת את שורש הבעיה ויחד אנחנו מתחילים תהליך ריפוי".

שיטות הטיפול של אליזבט בתחום הפסיכותרפיה ההוליסטית, מתחלקות לארבעת הרבדים הנ"ל: "ברובד הגופני- עיסוי, רפלקסולוגיה ודיקור, ברובד השכלי והרוחני- שיחות, מנטרות, מדיטציות ודמיון ומודרך וברובד הרגשי, אני משתמשת בפרחי באך. את הטיפול בפרחי באך, אני מבצעת גם מרחוק במשלוחים לכל הארץ, ולאחר שיחה טלפונית ואבחון של שורש הבעיה, מרכיבה את התמצית בהתאמה אישית".

אליזבט מרצה על התחום במקומות שונים והיא חלק מהצוות המקים של הקליניקה הקהילתית "מרחב נשימה", שממוקמת ברמת הגולן: "המתנדבות מעבירות ידע לנשים בכל הגילאים. אנחנו עושות מעגלי נשים, טיפולים פרטניים, הרצאות, סדנאות יצירה, מפגשי ריקוד ועוד. הפגישות מתקיימות בבני יהודה ובמרום גולן. את הפעילויות והתאריכים המפורטים, ניתן למצוא בפייסבוק של 'מרחב נשימה – מרחב קהילתי לנשים בגולן'".

המטופלים של אליזבט מתפרשים בין כל שכבות הגיל: "אני נהנית מהמפגש עם אנשים. יש לי זכות גדולה לטפל בבני אדם עם בעיות שונות, לעזור להם להתמודד עם כאב כרוני, פיזי ונפשי ולהיות שותפה לתהליך שהמטופל עובר בדרך להקלה".

אליזבט וייצמן – בעלת קליניקה "בהתהוות- יוצרים תהליך לריפוי"

כתובת: שימרון 39, קצרין

טלפון: 0508694990

קישור לאתר

קישור לאינסטגרם

קישור לפייסבוק

קישור למייל

אליזבט וייצמן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר