גבריאל תמאש. רוצה לשחק? שלם את חובותיך (צילום: צלמוס)
גבריאל תמאש. רוצה לשחק? שלם את חובותיך (צילום: צלמוס)

צו עיקול מונע את העברתו של תמאש לרומניה

עו"ד איתן סטולר הוציא באמצעות עו"ד שאולי כהן צו עיקול נגד נכסיו של גבריאל תמאש, כולל כרטיס השחקן שלו שנמצא בידי הפועל חיפה. לטענתו של עו"ד כהן, הפועל סירבה לקבל את צו העיקול שנשלח אליה, למרות שהיא מחויבת לשלם לעו"ד סטולר 62,640 שקל. המשמעות: העברתו של תמאש לאסטרה ג'ורג'יו לא יכולה להתבצע

פורסם בתאריך: 4.8.19 14:33

גבריאל תמאש אמנם חתם על חוזה לעונה אחת באסטרה ג'ורג'יו הרומנית ואפילו העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו שבה הוא מצולם עם הבעלים של קבוצתו החדשה, אבל ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי ב-15 ביולי הורתה לשכת ההוצאה לפועל על צו עיכוב יציאה מהארץ למשך שנה נגד הבלם, וכעבור יומיים הוצא נגדו צו עיקול על כל נכסיו וזכויותיו בהפועל חיפה, לרבות כרטיס השחקן שלו.

שני הצווים הוצאו על ידי עו"ד איתן סטולר באמצעות פרקליטו עו"ד שאולי כהן, ומשמעותו של צו העיקול היא שהעברתו מהפועל לאסטרה ג'ורג'יו אינו ניתן לביצוע.

כפי שנחשף לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון", תמאש חשש לשוב ארצה בשל חובות שהותיר בארץ בשווי של כ-100,000 שקל – כ-40,000 שקל לשחקן העבר של הפועל אבנר חדד ו-62,640 שקל לעורכי הדין שייצגו אותו בפרשת הנהיגה במהירות מופרזת תחת השפעת אלכוהול.

בהסכם שנחתם בין הבעלים של הפועל יואב כץ לתמאש ב-14 ביוני ושהגיע לידי "כלבו – חיפה והצפון", נקבע כי השחקן ישחק בקבוצה גם בעונה הבאה וכי הפועל תשלם את חובותיו בסך של 115,000 שקל לגורמים שונים, ובהם עורכי דינו. לטענתו של עו"ד סטולר, הובטח לו כי הצ'קים של כץ "נמצאים בדרך לארץ מארצות הברית", אך כשנודע לו שלא כך הם פני הדברים הוא פנה ללשכת ההוצאה לפועל בחיפה והוציא לתמאש צו איסור יציאה מהארץ. אלא שתמאש כבר היה אז במחנה האימונים של הפועל ברומניה, מקורביו יידעו אותו בדבר קיומו של הצו, והוא החליט לא לשוב לישראל ויהי מה. בשל כך פנה סטולר להוצאה לפועל והוציא צו עיקול נגד נכסיו של תמאש בהפועל, כלומר על כרטיס השחקן שלו, כך שההעברה לאסטרה ג'ורג'יו אינה יכולה להתממש בשלב זה.

 

 

צו העיקול נשלח למשרדיה של הפועל באיצטדיון קרית חיים ב-21 ביולי, אך לטענתו של עו"ד כהן המייצג את עו"ד סטולר, סירבה הפועל לחתום על קבלת הצו. ב-1 באוגוסט, כשנודע לעורכי הדין שתמאש חתם בקבוצה הרומנית, שלח עו"ד כהן להפועל מכתב שבו צוין כי המועדון סירב לחתום על קבלת הצו וכי "צו העיקול חל על כל נכסיו וזכויותיו של הנדון (תמאש; י"ג) אשר אצלכם, ובין היתר גם על כרטיס השחקן הידוע כנכס. אי לכך, אין להוציא מידיכם כל נכס/זכות של הנדון עד לסילוק החוב בתיק ההוצאה לפועל. למען הסר ספק, אתם נדרשים לא לשחרר את כרטיס השחקן בטרם ישולם החוב".

אם הפועל תחתום על טופס השחרור של תמאש היא עלולה להיתבע על ידי עוה"ד סטולר וכהן, שדאגו לשלוח העתק של צו העיקול גם להתאחדות לכדורגל.

עו"ד כהן אמר ל"כלבו חיפה והצפון": "משרדי מייצג את עו"ד סטולר בתיק ההוצאה לפועל נגד תמאש שלא שילם לו את שכר הטרחה לעורכי דינו. התיק נפתח לאחר שהפועל חיפה לא קיימה התחייבות מפורשת שלה ולא שילמה את החוב של תמאש. במסגרת התיק ננקטו כמה הליכים, ובהם צו עיכוב יציאה מהארץ וצו עיקול. כמו כן הוטלו עיקולים אצל הפועל חיפה, וככל שהשחקן או המועדון לא ישלמו את החוב, מרשי ישקול נקיטת הליכים משפטיים נוספים בארץ ובחו"ל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר