איצטדיון קרית חיים. שווה 15,000 שקל בחודש? (צילום: קובי פאר)
איצטדיון קרית חיים. שווה 15,000 שקל בחודש? (צילום: קובי פאר)

הפועל: ההסתדרות אינה רשאית לגבות דמי שימוש על קרית חיים

בהפועל חיפה טוענים כי מתחם קרית חיים אינו בבעלותה של ההסתדרות אלא של רשות מקרקעי ישראל וכי דרישתה לתשלום דמי שימוש בסך של 15,000 שקל בחודש אינה חוקית

פורסם בתאריך: 12.1.20 09:52

גורמים בהפועל חיפה בודקים את הפן המשפטי של דרישת ההסתדרות לדמי שימוש במתחם קרית חיים, וטוענים כי ההסתדרות אינה מורשית לדרוש כסף תמורת השימוש במתחם.

לטענת הגורמים, המתחם לא נמצא בבעלותה של ההסתדרות אלא מוחכר לה על ידי רשות מקרקעי ישראל (רמ”י). עוד טוענים בהפועל כי ההסתדרות לא משלמת שכירות על המתחם, ולכן דרישתה לתשלום דמי שימוש בסך של 15,000 שקל בחודש אינה חוקית.

 

 

כפי שפורסם ב”כלבו – חיפה והקריות”, ההסתדרות הודיעה להפועל כי אם המועדון לא יחתום עד לסוף חודש ינואר על הסכם שכירות חדש שיכלול דמי שימוש, תאלץ הפועל לעזוב את המתחם והוא יושכר לגורם אחר. צחי נקש ומיקי קופל כבר ניהלו משא ומתן עם ההסתדרות והתחייבו לשלם דמי שימוש ולשפץ את המתחם במיליון וחצי שקל.

הורים לשחקנים במחלקת הנוער פנו לעיריית חיפה בדרישה לסגור את מתחם קרית חיים, ובכוונתם לפנות בעניין גם למשטרה. בשבוע שעבר נערכה במתחם ביקורת נוספת של משרד הכלכלה, אך בביקורת נרשמו ליקויים רבים והדרך לקבלת רישיון עסק היא ארוכה. כפי שפורסם ב”כלבו – חיפה והקריות”, המתחם פועל ללא רישיון עסק מתחילת אוגוסט 2019, והורים חוששים לשלוח את ילדיהם להתאמן ולשחק בו. בהפועל טוענים לחבלה מכוונת במקום, ואנשי המועדון הגישו תלונה למשטרה בעניין.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר