המזטים החדשים של צפרירים 1. יצירתיות היא שם המשחק (צילום: אנטולי מיכאלו)
המזטים החדשים של צפרירים 1. יצירתיות היא שם המשחק (צילום: אנטולי מיכאלו)

התפריט החדש של צפרירים 1

פורסם בתאריך: 21.2.20 20:34

בבר-מסעדה צפרירים 1 החליטו לרענן את התפריט, ולצורך כך רקח השף ירון וידר מנות חדשות בכל הגזרות – מנות פתיחה, דגים, בשרים ועוד כמה הפתעות.

בין מנות הפתיחה החדשות תמצאו מזטים כמו גבינת בושה עם פירות העונה, אגוזי מלך ושמן זית; ארטישוק א-לה רומנה עם גבינת פטה; ציזיקי מתובל בראס אל-חנות ובסומק עם צנוברים ושמן זית; סלט טורקי עם חצילים מטוגנים, עגבניות, בצל ושמן זית; ומטבוחה בבישול ארוך עם פלפל חריף, אורגנו ושמן זית.

בגזרת הדגים תוכלו לבחור בסשימי של דג ים לבן עם שמן לימון כבוש, שמן זית, מלח ים אטלנטי, פלפל חריף, צנוברים ופירות העונה; ובלברק שלם מאודה בנייר כסף עם מרינדת רוזמרין, טימין, שמן זית ולימון.

 

 

בין הבשרים החדשים מוצעים Minute Steak – פילה בקר, תפוצ'יפס בעבודת יד וסלט טורקי (כן, זה ממנות הפתיחה); קבב יווני – בשר קצוץ בפיתה, ירקות שרופים וציזיקי עם ראס אל-חנות; וטרין כבד אווז עם דובדבני אמרנה, קולי דובדבן בלסמי, צנימים וצנוברים.

מנות נוספות בתפיט החדש הן סלט הרינג כבוש עם פירות העונה, פיצוחים, חריף, שום, בצל, שמן זית ולימון; רביולי ערמונים ביין מרסלה עם ארטישוק א-לה רומנה, בצל קריספי, שמנת ופרמזן; ושרימפס מעושן עם צנוברים, עגבניות שרי צלויות, פלפלי שאטה ופטרוזיליה.

יותם בן עמי מבעלי צפרירים 1: "בכל כמה חודשים אנחנו מחדשים את התפריט. הפעם השף שלנו הוסיף כמה מנות חדשות ויצירתיות במיוחד שהולכות מצוין עם אלכוהול, שתופס חלק נכבד מהתפריט שלנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקום מושלם עם קונספט ואוירה יחודיים ותפריט עשיר ומגוון.
    ממליצה בחום.

  2. עמרי

    מקום יקר מאד ומנות קטנות
    ריזוטו חצי ממנה במסעדה אחרת.
    למה להתקמצן?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר