בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)
בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)

ב-1 באפריל: תחילת העבודות להקמת מגדלים בדוד ילין

עיריית חיפה אמורה לפנות את בית הספר דוד ילין עד 31 במרץ, ובשטח אמורה קבוצת זאבי להקים את פרויקט המגורים "מגדלי מגידו". עד כה לא קיבלה הקבוצה בקשה מהעירייה להאריך את תקופת הפעלתו של בית הספר, וזאבי מתכנן להתחיל את העבודות במקום ב-1 באפריל

פורסם בתאריך: 2.3.20 16:40

בסוף חודש מרץ אמורה עיריית חיפה לפנות את בית הספר היסודי דוד ילין, ובשלב זה לא ברור היכן יסיימו תלמידי בית הספר את שנת הלימודים. הקרקע, שנמצאת בבעלותה של חברת ד.ע דירות עלית מקבוצת זאבי שבבעלותו של היזם גד זאבי, אמורה להתפנות ב-31 במרץ על פי הסכם בין העירייה לזאבי, ועליה אמור לקום פרויקט המגורים "מגדלי מגידו". עד כה לא קיבלה קבוצת זאבי בקשה מהעירייה להאריך את תקופת הפעלתו של בית הספר, וזאבי מתכנן להתחיל את העבודות במקום ב-1 באפריל.

בית הספר דוד ילין אמור היה לעבור לבית הספר שהקימה קבוצת זאבי, בהתאם להסכם עם העירייה, ברמת הדר. בסופו של דבר הוחלט להעביר אל בית הספר החדש את בית הספר חוגים, ודוד ילין אמור היה לעבור למבנה הישן של חוגים. אלא שבשל הצורך לבצע עבודות חיזוק למבנה חוגים הישן, הוסכם בין העירייה לקבוצת זאבי כי דוד ילין ימשיך לפעול במקומו הנוכחי למשך שנה נוספת, עד 31 במרץ 2020 – המועד שבו אמורות היו להסתיים העבודות.

 

 

אלא שבשל עיכוב בעבודות החיזוק עלתה בעירייה המחשבה להעביר את תלמידי דוד ילין למבנה בית הספר היסודי החדש שנבנה בשכונת רמת הנשיא – דבר שגרם לזעם רב בקרב תושבי השכונה. ביום שישי הפגינו יותר מ-100 מתושבי רמת הנשיא במחאה על הסחבת שנוקטת העירייה בהכרזה על פתיחת בית הספר בשכונה ועל האפשרות שתלמידי דוד ילין יעברו ללמוד בו בזמן שילדי השכונה נאלצים ללמוד בבית ספר אילנות.

בקבוצת זאבי סירבו להגיב לדברים. תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. בילי

    עד מתי תמשיך מחזיקת תיק החינוך בעירייה להתעלל בילדי העיר???

  2. אילנה

    זה כאשר יזמים חשובים יותר מתושבים סתם. אם דחוף ליזם, אז שיעזור לסיים מהר את בנין חוגים הישן. אבל,
    כנראה שלקובעי המדיניות בעיריה לא אכפת מבני האדם שחיים בעיר, ולא מבינים את האבסורד בטלטול ילדי דוד ילין לרמת הנשיא ואילו את ילדי רמת הנשיא לאילנות. יש לי ההרגשה שבעיניהם העיר חיפה נמצאת במיני ישראל , שם יש רק רחובות ומבנים, ללא אנשים, ואפשר לשחק בעיר כמו בלגו.

  3. ש.ב

    כרגיל, העירייה לא מגיבה, לא סופרת את התושבים. הגיע הזמן לעשות משהו…

  4. אנטולי

    עד כו לא היה לי ברור למה צריך לסבך את החיים גם להורים וילדים מבית הספר דוד ילין גם לתושבי רמת הנשיא. עכשיו הכול ברור – פרויקט חדש יותר יעול להעיריית מאשר גורלות,רצונות ותקוות של כ600 משפחות מחיפה

  5. תמוה שמוציאים אותם ללא פתרון חלופי

    אפשר לדחות בשנה לא יקרה כלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר