קרדיט תמונה: Shutterstock By nd3000
קרדיט תמונה: Shutterstock By nd3000

Menahel4U: הכירו את התוכנה שתעשה לכם סדר בניהול העסק

SAP Business One – כל הפתרונות לעסק שלכם, בתוכנה המובילה בעולם לניהול עסקים; Menahel4U, שותף רשמי של SAP, יתאימו את התוכנה לצרכי העסק שלכם וילוו אתכם להצלחה

פורסם בתאריך: 29.3.20 21:54

איך אתם מנהלים את העסק שלכם? מנהל החשבונות שלכם עובד עם תוכנה אחת, המכירות והפרויקטים עם מערכת אחרת? מתקשים לעקוב אחר המלאי אל מול ההזמנות? מה לגבי ניהול הלקוחות?

אם עצם החשיבה על כל אלו מעוררת אצלכם כאב ראש, אתם בהחלט זקוקים לתוכנה לניהול העסק שלכם.

SAP Business One  – ניהול רב מערכתי של העסק שלכם

SAP Business One הינה תוכנה לניהול עסק המובילה בעולם, המציעה פתרון לארגונים קטנים ובינוניים לניהול כולל העסק על כל היבטיו: כספים, מכירות, קשרי לקוחות CRM ,, רכש, מלאי ולוגיסטיקה, ייצור, שירות ודוחות.

"עסקים קטנים ובינוניים, בייחוד כאלו הנמצאים בתהליך גדילה תמידי, מתקשים לא פעם לנהל את המחלקות השונות בעסק ולעקוב אחר מכירות, ביצועים, הכנסות מול הוצאות ועוד" אומר אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U. "בקרב חלק מהארגונים לא קיימת תקשורת בין מחלקת המכירות, שירות הלקוחות, הרכש והכספים, דבר שמקשה עוד יותר על הבנת מגמות והסקת מסקנות בכל הנוגע להתנהלות העסק וצעדים שעליו לנקוט".

כאן יתרונה של מערכת SAP – כל העסק מנוהל בתוכנה אחת, בצורה ברורה ומסודרת. הדבר מאפשר מעקב אחר כל פעילות העסק – תזרים מזומנים, הכנסות אל מול הוצאות, מכירות, מלאים והזמנות ועוד. שליפת המידע מהתוכנה הינה פשוטה וניתן אף להפיק מגוון דוחות.

"מידע שכזה הינו יקר מפז" אומר אסף, "מעניק לעסק וודאות ושקט נפשי, ומאפשר קבלת החלטות חשובות בזמן אמת". כך לדוגמא, נתונים שניתן לשלוף מהמערכת יכולים להוביל להחלטה על הפסקת שיווק מוצר שחווה ירידה משמעותית במכירות, הקפאת קמפיין שלא הביא מספיק לידים, קידום של סוכנים ומנהלי מכירות שבלטו בכמות המכירות ברבעון האחרון, הזמנת מלאים נוספים על מנת לעמוד בקצב ההזמנות מלקוחות ועוד. המערכת מאפשרת גם ניהול כספים חכם –מעקב אחר גבייה מלקוחות, תשלומים לספקים, מאזן רווח והפסד ועוד.

התוכנה מאפשרת התאמה לקצב הצמיחה של העסק, וניתן להגדיל את כמות המשתמשים בתוכנה בכל עת. כמו כן, פתרוןBusiness One  SAP בענן, מאפשר למשתמשים לעבוד במערכת מכל מקום ובכל זמן.

יתרון נוסף של Business One  SAP טמון בהיותה מערכת בינלאומית, הפועלת במדינות רבות ברחבי העולם. לכן, השימוש בה מתאים במיוחד לעסקים שיש להם סניפים או זיכיונות בחו"ל.

דואגים לשמירה על כדור הארץ? המערכת ירוקה – וכוללת ארכיון דיגיטלי ממוחשב, פורטל סחר B2B שמתממשק אליה, וכן הפקת חשבוניות דיגיטליות, והכל ללא נייר.

Menahel4U – ליווי עסקים בתהליך הטמעת SAP ומתן שירות ותמיכה לכל אורך הדרך

חברת Menahel4U  הינה שותף רשמי של SAP ומפיץ מורשה שלה בישראל מזה למעלה מתשע עשרה שנים.

הצוות המקצועי של Menahel4U, המורכב ממיישמים ומרואי חשבון, ישמח ללוות אתכם כל הדרך להטמעת SAP ולהתאמת המערכת עבור העסק שלכם.

"יש לנו ניסיון רב בניתוח והבנת צרכיו של כל עסק, והתאמת המערכת כך שתעניק לכל ארגון את המענה הדרוש לו. מערכת כזו יכולה לקדם עסק לניהול עצמי טוב יותר, שבסופו של דבר יסייע לעסק לגדול ולהצליח" מדגיש אסף.

"בנוסף, בחברתנו פועלת מחלקת פיתוח, שכל תפקידה הוא פיתוח מוצרי מדף, ממשקים והתאמות ספציפיות לצרכיהם של לקוחות".

לאורך השנים פיתחה Menahel4U מגוון פתרונות משלימים לעסקים, ביניהם מסופון לאנשי מכירות, המאפשר ביצוע הזמנות ומעקב אחריהן מכל מקום באמצעות הטלפון הנייד, ניהול מחסן ממוחשב WMS, Billing חיוב מנויים מתחדש (מדי תקופה בהתאם לצורך) החוסך את הצורך בחיוב ידני של הלקוח בכל פעם מחדש ועוד.

לצד זאת, Menahel4U מציעה כיום מערכת מותאמת עבור צרכיהם הספציפיים של עורכי דין וכן עבור עסקים המנהלים נדל"ן מניב.

Menahel4U מלווה את העסק גם לאחר השלמת הטמעת המערכת. מרכז התמיכה שמפעילה החברה הינו הגדול בישראל ונותן מענה אונליין לכל שאלה, על ידי צוות מומחי שירות SAP.

כמו כן, החברה מפעילה בית ספר מקצועי הפועל בשיתוף חברת SAP העולמית ובו מועברים קורסים והדרכות לעובדים בעסקים, בהם לומדים העובדים כיצד לעשות שימוש נכון ויעיל במערכת.

Menahel4U

טלפון:072-3340483

כתובת: מתחם פי גלילות רמה"ש

לאתר Menahel4U

לוגו Menahel 4U

לוגו Menahel 4U


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר