ד"ר לילך שמר מאירי (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר לילך שמר מאירי (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהלת חדשה למערך התפתחות הילד בכללית

ד"ר לילך שמר מאירי מונתה למנהלת המערך התפתחות הילד והיחידה המרחבית לנוירולוגית ילדים של כללית בחיפה וגליל מערבי והמרכז הרפואי כרמל: "אנו פועלים לפתח את השירות ולהתאימו לרפורמה בתחום זה ולביקוש הגדל"

פורסם בתאריך: 1.9.20 14:07

ד"ר לילך שמר מאירי מונתה למנהלת המערך התפתחות הילד והיחידה המרחבית לנוירולוגית ילדים של כללית בחיפה וגליל מערבי והמרכז הרפואי כרמל.

ד"ר שמר מאירי, בת 47 מזכרון יעקב, נשואה + 4 , סיימה את לימודי הרפואה בטכניון והתמחתה ברפואת ילדים בכרמל. לאחר ששימשה רופאת ילדים במרפאת כללית בטירת כרמל היא יצאה לתת התמחות בנוירולוגיית ילדים ובהתפתחות הילד בקריה הרפואית רמב"ם. בתום ההתמחות היא השתלבה במערך הנוירו-התפתחותי במכוני התפתחות הילד בחיפה ובקרית שמריהו ובמרפאות הנוירולוגיה של הכללית בקהילה ובכרמל. עם פרישתו של מנהל שירות התפתחות הילד בכללית החלה ד"ר שמר המאירי לנהל את המערך הנוירו-התפתחותי המשולב במחוז חיפה וגליל מערבי ובכרמל, ונוסף על כך היא משמשת נוירולוגית ורופאה התפתחותית בכרמל ומ"מ מנהלת המכון להתפתחות הילד של כללית בחיפה.

 

 

ד"ר שמר מאירי מדגישה כי לנוכח מגמת העלייה בפניות לשירות התפתחות הילד, בין השאר בשל הגברת המודעות בקרב ההורים וגורמי הטיפול לצורך להקדים ולטפל בבעיות התפתחות, גדל האתגר במתן מענה לצרכים הרבים: "אנו פועלים לפתח את השירות ולהתאימו לרפורמה בתחום זה ולביקוש הגדל, ועושים זאת על ידי תוספת שלוחות והרחבת מגוון מכוני ההסדר ומכוני הקהילה כדי לתת מענה לילדים בזמינות ובנגישות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר