הקציצות של צ'יצ'ו (צילום: אריק רובינשטיין)
הקציצות של צ'יצ'ו (צילום: אריק רובינשטיין)

רילוקיישן: צ'יצ'ו עזב את העיר התחתית

גילי בניטה, הבעלים של צ'יצ'ו, העביר את הסנדוויצ'ייה שלו מהעיר התחתית למרכז זיו. "אני מאמין במרכז זיו", הוא אומר, "זה אחלה מיקום, יש כאן אוכלוסייה מגוונת ויש תנועה. העיר התחתית מאז הקורונה היא די שוממה, והשינוי במיקום התבקש"

פורסם בתאריך: 4.1.21 15:58

צ'יצ'ו, נכדה האהוב של סבתא רות, היה מגיע מדי שישי בצהריים לביתה, ואיך שדלת הכניסה היתה נפתחת, גל של ריחות הלחם בתנור והקציצות על הכיריים הציפו אותו בתערובת של רגשות ותחושות. בעוד רגע יוגש לו מידיה האוהבות הסנדוויץ' שלו הוא חיכה כל השבוע – חצי חלה טרייה ובתוכה קציצות עם חריף, חצילים ומטבוחה.

אלו הרגעים והריחות שאותם נשא איתו צ'יצ'ו מילדותו, ומתוך רצון לשמר את המסורת ואת הזיכרון הוא פתח סנדוויצ'ייה מרוקאית אותנטית שמציעה שבעה סוגי קציצות ברוטב, אשר מוגשות בתוך לחם פרנה בעבודת יד עם ממרחים ועם סלטים מהמטבח של סבתא.

השבוע, לאחר כמה שנים בעיר התחתית, עשה גילי בניטה, הבעלים של צ'יצ'ו, רילוקיישן למרכז זיו בנוה שאנן. בשלב הראשון למשלוחים בלבד או למשלוח-טייק אוויי, שזה אומר שבעה מטר מהסניף. "אני מאמין במרכז זיו", אומר בניטה, "זה אחלה מיקום, יש כאן אוכלוסייה מגוונת ויש תנועה. העיר התחתית מאז הקורונה היא די שוממה, והשינוי במיקום התבקש".

 

הקציצות של צ'יצ'ו (צילום: אריק רובינשטיין)

הקציצות של צ'יצ'ו (צילום: אריק רובינשטיין)

 

 

בסניף החדש תמצאו ממרחים מרוקאיים (שישה-שמונה שקלים ל-80 גרם, 25-20 שקל ל-250 גרם), קוסקוס צמחוני (49 שקל) וקוסקוס עם קציצות (59 שקל), אבל גולת הכותרת היא כמובן הכריכים שמגיעים במידות מדיום או לארג': עזיזה – קציצות בקר ברוטב עגבניות, בצל ועשבי תיבול (45/38 שקל); עישה – קציצות עוף ברוטב סלרי ולימון כבוש (45/38 שקל); מסעודה – קציצות כבש ברוטב תרד ועלי סלק (46/40 שקל); סולטנה – קציצות דגים ברוטב גמבה, שום וכוסברה (47/40 שקל); חביבה – קציצות סלמון ברוטב גמבה, שום, כוסברה ופלפל חריף (47/40 שקל); חמימה – קציצות עדשים ברוטב חריימה (49/42 שקל); ויקוט – לביבות ירק (49/42 שקל).

בספיישלים יש הכריך של שישי – שניצל בתיבול מרוקאי, מטבוחה וחצילים, מוגש בפרנה או חלה אישית (35 שקל); וערוסה –  דג/כבש/מרגז עם סלט חריף, טחינה וזיתים מוגש במיני פרנה (40 שקל). בצ'יצ'ו ממליצים להוסיף לכריכים טחינה, מטבוחה, ממרח לימון כבוש, מלפפון חמוץ, פטרוזיליה קצוצה ואריסה.

רחוב טרומפלדור 56, מרכז זיו, ליד חומוס זיו. להזמנות: טלפון 1-700-502545 שלוחה 1, או ווטסאפ 052-6909192.

 

הקציצות של צ'יצ'ו (צילום: אריק רובינשטיין)

הקציצות של צ'יצ'ו (צילום: אריק רובינשטיין)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חנית ג'אגר

    מקום מקסים אוכל נהדר הייתי באה אליהם עוד כשהיו ברחוב העצמאות אחר כך עברו לרחוב נתנזון לאה המקסימה אין עליה ועל האוכל שלה ממליצה בחום♥️♥️♥️♥️

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר