סופי נקש
סופי נקש

כ-300 אלף שקלים עלו למשלם המיסים חגיגות האליפות של מכבי חיפה שלא התקיימו

מהתשובה של העירייה לשאילתה שהגישה חברת המועצה סופי נקש עולה, כי בפועל הוציאה העירייה 297 אלף שקלים, לא כולל עלות האמנים. עם עדן בן זקן נחתם חוזה על 117 אלף שקלים, אולם בעירייה אומרים כי עד כה לא שולם לה דבר

פורסם בתאריך: 6.7.21 18:31

ההפסדים שספגה עיריית חיפה מביטול חגיגת האליפות של מכבי חיפה נאמדים ב-297 אלף שקלים. כך עולה מתשובת העירייה לשאילתה שהגישה חברת מועצת העיר סופי נקש, שבה דרשה את פירוט ההפסדים מהביטול.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות", נקש הגישה בחודש שעבר שאילתה לראש העיר ובה דרישה לפירוט העלויות בתחומים הלוגיסטיים השונים, שהעירייה צפויה לספוג כתוצאה מהביטול. להגשת השאילתה קדמו חילופי האשמות בין העירייה למשטרה, כאשר מצד אחד, העירייה האשימה את המשטרה בהערמת קשיים על קיום החגיגות, ואילו מהצד השני, האשימה המשטרה את העירייה באי עמידה בדרישות הביטחון הנחוצות לקיום האירוע. לבסוף, הודיעה המשטרה על ביטול החגיגות, שאמורות היו להתקיים במגרשי אתו"ס. ההופעה המרכזית הייתה אמורה להיות של עדן בן זקן. האוהדים, מצידם, אירגנו חגיגת ניצחון מאולתרת ברחבת אצטדיון סמי עופר. הביקורת הציבורית ברובה הופנתה כלפי העירייה. בהמשך חשף "כלבו – חיפה והקריות", כי העירייה מתכננת חגיגת אליפות בהאנגר בנמל, אולם גם במקרה זה נוצרה בעייתיות הכרוכה בהגבלת מספר הנוכחים במתחם ל-8000 איש בלבד. בסופו של דבר גם אירוע זה בוטל.

 

 

מהתשובה לשאילתה של נקש, עולה, כי עלותו הכללית של אירוע החגיגות המקורי עמדה על כחצי מיליון שקלים. לשון התשובה: "בפועל הוציאה העירייה 297 אלף שקלים, לא כולל עלות האמנים, אשר נעשה בהם שימוש במועד אחר. עבור אבטחה שולמו 11 אלף שקלים מתוך 74,250 שקלים. עם הזמרת עדן בן זקן נחתם חוזה על 117 אלף שקלים. טרם שולם דבר וסוכם שתוזמן בעתיד במועד אחר", לשון התשובה.

נקש מסרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "לצערי משלם המיסים החיפאי שילם כ-300 אלף שקלים על חגיגות שבפועל לא התקיימו. חבל שכך יצא, והעירייה לא חגגה את האליפות של מכבי חיפה, אליפות שחזרה לעיר לאחר עשור ולאחר עונה שבה השחקנים והקבוצה כולה נלחמו להביא כבוד לעיר. כך יצא שגם לא היו חגיגות וגם ספגנו תשלום של כ-300 אלף שקלים על כלום".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. א.

    שטויות.עדן בן זקן תיתן את ההופעה לתושבי העיר במועד אחר שיסוכם עימה.

  2. יאיר

    טוב שבוטלו,,למה לערוך ארוע מכספים ציבוריים,,לא כל תט
    תושבי חיפה אוהדי מכבי,,,,והמבין מבין

  3. אילן בורנשטיין

    התלונה היא על הוצאת 300 אלף ש"ח לשווא – ללא תמורה וחבל. זה לא הבזבוז היחידי – בקטנה, פוזרו כאן כלובי האכלה לחתולים – הכלובים לא היו מספיק אטרקטיביים – חור קטן מדי לכניסת החתול – מועצת החתולים פסלה את הכלובים – חתולים לא נכנסו ולא מילאו כריסם – קאליש אספה את הכלובים והם יוצאו לחו"ל למדינות ששם יש חתולים צנועים יותר. אם לרגע אחד נהיה רציניים – אז נבדוק למה מבזבזים את הכסף הגדול – עשרות שנים עוסקים בתכנית מתאר מסויימת – הוצאו כבר למעלה מ-30 מיליון ש"ח (כולל תשלומים למי שהיה צריך לשלם על מנת לקדם את התכנון) – והתוצאה שאין תכנון ואין כלום – רק נותרה עוגמת נפש וכיסים טפוחים למקדמי התכנון – זו דוגמא מוחשית אחת ובולטת – היא לא היחידה.

  4. אניהו

    לא צריך היה לחכות למחדל זה. את מחדלי העירייה רואים בכל מקום בו מסתכלים. קורה שהציבור טועה. לא יקרה שוב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר