מכבי חיפה אלופת המדינה בכדורגל לעונת 2020/21 (צילום: ראובן כהן)
מכבי חיפה אלופת המדינה בכדורגל לעונת 2020/21 (צילום: ראובן כהן)

מסתמן: חגיגות האליפות של מכבי חיפה יתקיימו בהאנגר בנמל שיכול להכיל עד 8000 איש

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי החגיגות מתוכננות להתקיים ביום רביעי הבא בלי הופעת אמן אורח. לדברי גורמים במשטרה, מספר האנשים שיוכלו להיכנס למתחם החגיגות, שכולל את ההאנגר ואת הרציף הסמוך, יעמוד על 8000 איש, שיגיעו עם הזמנות שיונפקו מראש

פורסם בתאריך: 16.6.21 18:54

עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה. כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות".

תזכורת: חגיגות האליפות, אותן תיכננה העירייה לערוך במגרשי אתו"ס במבואות הדרומיים של העיר, לא התקיימו בסופו של דבר, לאחר שהמשטרה הוציאה צו סגירה לקיום האירוע. בעירייה כבר סגרו עם הזמרת עדן בן זקן, שחידשה את המנון הקבוצה המוכר, ואף החלו בבניית הבמה ובהקמת מערכות ההגברה, אלא שכבר בבוקר היום, שבו אמורה הייתה להתקיים החגיגה, החלה מסכת של חילופי האשמות בין המשטרה והעירייה, כשזו האחרונה טענה על קשיים שהמשטרה מערימה עליה למרות שעמדה בכל התנאים, בעוד שבמשטרה טענו כי העירייה לא עמדה בתנאי הבטיחות.  אחד הקשיים לקיום החגיגות במתכונת ההיא היא הלוקיישן שנבחר – מגרשי אתו"ס, שכן בהתאם לתקנים יכולים להתקבץ בהם כ-12 אלף איש בלבד. מאחר שהיה צפי להגעתם של אלפים רבים, היה חשש מהתקהלות המונים מעבר למספר המותר, מה שעלול היה לגרום לאסון. האוהדים המאוכזבים מביטול החגיגות, התארגנו ביוזמה ספונטנית לחגיגות משלהם ברחבת איצטדיון סמי עופר.

גורמים במשטרה אמרו אז ל"כלבו – חיפה והקריות", כי הם נותנים לעירייה ארכה של 24 שעות לתקן את הטעון שיפור כדי להוציא את החגיגות לפועל 24 שעות אחרי, אולם, בסופו של דבר, הן לא התקיימו. בהמשך הוציאה עיריית חיפה הודעה, בזו הלשון: "לאחר שלא ניתנו האישורים לקיום חגיגות הזכייה באליפות של קבוצת מכבי חיפה השבוע, החליטו בעיריית חיפה ובהנהלת מועדון מכבי חיפה לקיים את החגיגות באירוע רשמי ושמח במיוחד עבור קהל אוהדי הקבוצה, במועד הכי קרוב שאליו יוכלו להגיע שחקני הקבוצה. עיריית חיפה ומועדון מכבי חיפה יקיימו הפנינג חגיגי לרגל הזכייה, אשר יכלול קבלת פנים רשמית לשחקני הקבוצה, טקס הצגת השחקנים והנפת צלחת האליפות, פעילות משפחתית הקשורה לקבוצה, תחנות הפעלה שונות ומתנפחים, כל זאת באווירה ירוקה ושמחה ובליווי הופעה של ההרכב 'חוות מזור'. על מועד האירוע ומיקומו תימסר הודעה בשלב מאוחר יותר".

 

 

כעת מתברר, כי בעירייה עדיין מתכננים לערוך את החגיגות, אולם גורמים המקורבים לנושא, מצביעים על כך, כי גם בהאנגר בנמל תהיה הגבלה במספר חוגגים. יצוין, כי בהאנגר הזה חגגה גם קבוצת הפועל חיפה את הזכייה בגביע המדינה בשנת 2018, וניתן היה להכניס אליו עד 8000 איש. גם אם יתבקשו להוסיף מקטע מהרציף בנוסף להאנגר – יוכל המקום להכיל 13-12 אלף איש לכל היותר. גורמים במשטרה אומרים, כי מספר האנשים שיוכלו להיכנס למתחם החגיגות, שכולל את ההאנגר ואת הרציף הסמוך, יעמוד על 8000 איש. לדברי אותם הגורמים, המתווה הנבחן הוא שהקהל יגיע באמצעות הזמנות שהונפקו מראש וכי ככל הנראה לא תתקיים הופעת אורח, בניגוד לתכנון הראשוני. גורמים בעירייה המעורים בנושא אמרו, כי עדיין עובדים על הנושא ועדיין מוקדם לדבר על זה.

מנמל חיפה לא התקבלה תגובה.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "הוגשה בקשה והיא נבחנת בימים אלה".

מהעירייה לא התקבלה תגובה.


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עופר

    חגיגות אליפות עושים יומיים שלושה אחרי הזכייה ולא חודש אחרי. טוב שלא קבעו את החגיגות לעוד חצי שנה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר