סיון רהב מאיר, הרב יוני לביא, רחלי פרנקל ועמיחי שיקלי ביום פתוח בשאנן
סיון רהב מאיר, הרב יוני לביא, רחלי פרנקל ועמיחי שיקלי ביום פתוח בשאנן

סיון רהב מאיר, הרב יוני לביא, רחלי פרנקל ועמיחי שיקלי ביום פתוח בשאנן

ביום ראשון, א' אלול (28 באוגוסט) ייערך באקדמית הדתית לחינוך שאנן בחיפה יום פתוח שיעסוק באתגרי השעה בחינוך. הרב לביא: "החינוך זו אמנות מופלאה. הכלל העיקרי הוא לבוא אליה עם אהבה גדולה" הרבנית פרנקל: "חינוך זה לא הכנה לחיים, אלא החיים עצמם, חגיגה של שיא וחיוּת"

פורסם בתאריך: 9.8.22 14:53

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג מזמינה האקדמית הדתית לחינוך שאנן את המתעניינים במקצועות ההוראה ליום פתוח שיעסוק באתגרי השעה בתחום החינוך. הכנס ייערך ביום ראשון, א' אלול (28 באוגוסט) באולם "שלמה" במכללה ויעסוק בעיצוב דמות המחנך והפיכתו ממורה למנטור לחיים ומתווה דרך ובמילה אחת – מורנטור.

במרכז היום הפתוח ייערך פאנל בהנחיית אשת התקשורת סיון רהב מאיר ובהשתתפות המחנך הרב יוני לביא, חבר הכנסת עמיחי שיקלי, מייסד המכינה הקדם צבאית תבור, והרבנית רחלי שפרכר-פרנקל, יועצת הלכה ומורה לתלמוד ולהלכה בבתי מדרש לנשים ואימו של נפתלי פרנקל הי"ד שנרצח באירוע חטיפת שלושת הנערים.

לרגל הכנס מציין הרב לביא: "בעולם סוער ומבלבל כמו שלנו המחנכים הם סוג של עוגן. מתווי דרך במסע המאתגר של החיים. החינוך זו אמנות מופלאה שיש לה כללים אבל תנאי היסוד הוא לבוא אליה עם אהבה גדולה ואמון בילדים שלפנינו. לא לראות אותם כמו שהם אלא כמו שהם יכולים להיות".

 

 

הרבנית רחלי פרנקל: "חינוך אינו הכנה לחיים, אלא החיים עצמם. לקחת חלק בהוצאה לאור של כל עוצמות החיים הגנוזות בתלמידים. ליילד, באהבה אין קץ, להיות שם בסבלנות, בזרועות מחבקות ומקבלות, בעדינות לכוון, לישר ולטפח, להיות עד, לעודד, לגדל. זו חגיגה של חיים ושיא של חיוּת לכל מי שיש לו הזכות העצומה להיות חלק מן הדרך".

נשיא המכללה פרופסור אבי לוי: "אין ספק כי דמותו של המורה הולכת ונשחקת בשנים האחרונות. אם בעבר דמות המורה היוותה את מקור הידע היחיד של התלמיד למידע ולהצלחה בלימודים, הרי שכיום כל ילד בלחיצת כפתור ונכנס לאוקיינוס של מידע ותוכן שלעתים גם המורים אינם נחשפים אליו. אנו זקוקים למורים שמעבר להוראה עצמה תהיה להם את  האפשרות לתת לילד את העוצמות. את היכולת להתמודד במאה העשרים ואחת המאתגרת עם השינויים האלו, עם אי הוודאות הקיימת היום ולפתח אדם ואזרח המתאים לצרכים של מדינת ישראל העתידיים".


לפרטים והרשמה לפרטים: 8781* או באתר המכללה בקישור >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר