פרופ' אדר' ברוך ברוך (צילום מתוך אתר המחלקה לאדריכלות במרכז האקדמי ויצו חיפה)
פרופ' אדר' ברוך ברוך (צילום מתוך אתר המחלקה לאדריכלות במרכז האקדמי ויצו חיפה)

אדר' ברוך ברוך, ממייסדי מחלקת הארכיטקטורה בויצו, הלך לעולמו

פרופ' אדר' ברוך ברוך היה ממייסדי המחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי ויצו חיפה, ראש המועצה האקדמית ומנחה סטודיו לתכנון אדריכלי וסטודיו מחקרי שנה ד'. אמש הוא נפטר לאחר שנלחם בשבועיים האחרונים באירוע בריאותי שלא הצליח לצאת ממנו - כך פרסם בנו שמר ברוך

פורסם בתאריך: 1.10.22 16:16

פרופ' אדר' ברוך ברוך נפטר אמש (שישי) לאחר שנלחם בשבועיים האחרונים באירוע בריאותי שלא הצליח לצאת ממנו – כך פרסם בנו שמר ברוך, גם הוא אדריכל.

פרופ' ברוך היה ממייסדי המחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי ויצו חיפה, ראש המועצה האקדמית ומנחה סטודיו לתכנון אדריכלי וסטודיו מחקרי שנה ד'. הוא היה שותף במשרד ב.ברוך – י.סלמון ארכיטקטים, אשר זכה בתחרויות אדריכליות רבות, ועבודותיו התפרסמו במגזינים בארץ ובעולם. בין הפרויקטים: אתר הזיכרון למורשת המודיעין בגלילות, בית הכנסת בקרית יערים, מרכז הכנסים בחיפה, המדעטק בחולון, המרכז המוניציפלי – תוכנית ה"תפר" בהוד השרון וקמפוס הנמל בחיפה. ברוך כיהן כיו"ר עמותת האדריכלים המאוחדים בישראל וכשופט בתחרויות אדריכליות רבות, לרבות פרס ישראל בארכיטקטורה.

אדר' גיא ארבל ממשרד אורן אדריכלים, אשר למד אצל פרופ' ברוך בויצו ובהמשך גם עבד תחתיו כמרצה במחלקה לארכיטקטורה: "הוא היה איש מיוחד מאוד ויחיד במינו. אני קורא את ההספדים שרצים עליו ברשתות החברתיות, והכל אמת. הוא היה איש רוח אמיתי שידע לעשות את הבלאנס בין ראש בעננים לרגליים על הקרקע. הוא הקים את המחלקה לאדרכילות בויצו מכלום, מאפס, לא היה שם שום דבר לפני כן. זה עצוב מאוד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שולה

    ברוך ברןך לא הקים את המחלקה היה לפניו אדריכל שהקים את המחלקה.כדאי לדייק אדריכל ברוך ברוך היה איש מקסים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר