הבריכה במעונות הסטודנטים כפי שמופיעה באתר קבוצת פסגות (שימוש ע"פ סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)
הבריכה במעונות הסטודנטים כפי שמופיעה באתר קבוצת פסגות (שימוש ע"פ סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)

משרד הבינוי והשיכון חוקר חשד לעבירות על חוק המכר במעונות סטודנטים בהדר

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר כי "עולה חשד לביצוע עבירות על חוק המכר בפרויקט מעונות סטודנטים ברחוב חסן שוקרי 5. ממונה חוק המכר במשרד פתח בהליך מינהלי הכולל עיצום כספי שעשוי להגיע לסך של 2.7 מיליון שקל". מבדיקת "כלבו - חיפה והקריות" עולה כי את הפרויקט משווקת קבוצת פסגות

פורסם בתאריך: 31.10.22 10:23

משרד הבינוי והשיכון פתח בחקירה לבירור חשדות בדבר עבירות על חוק המכר בפרויקט של מעונות סטודנטים בחיפה. מבדיקה שערך "כלבו – חיפה והקריות" עולה כי מדובר בפרויקט שאותו משווקת קבוצת פסגות.

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר: "לאחרונה התקבל מידע באגף להגנה על רוכשי הדירות במשרד הבינוי והשיכון, ולפיו עולה חשד לביצוע עבירות על חוק המכר בפרויקט מעונות סטודנטים ברחוב חסן שוקרי 5 בחיפה. ממונה חוק המכר במשרד פתח בהליך מינהלי הכולל עיצום כספי שעשוי להגיע לסך של 2.7 מיליון שקל".

עוד נמסר כי "בימים אלה מתנהלת חקירה במשרדו של ממונה חוק המכר במשרד הבינוי והשיכון, ולפיה עולה כי נמכרו מאות דירות בפרויקט. החשד במקרה זה הוא כי נגבו מהרוכשים כספים העולים על המותר בחוק מבלי לספק לרוכשים בטוחה. עוד עולה כי היזם לא הסביר לרוכשים את הזכויות המגיעות להם על פי חוק המכר, והעסקאות לא דווחו לממונה – הכל בניגוד להוראות החוק".

עוד ציינו במשרד כי "בירור עם עיריית חיפה העלה כי הפרויקט טרם אושר במוסדות התכנון הרלוונטיים, וקיים ספק אם ניתן להוציאו אל הפועל כפי שתוכנן".

 

 

באתר האינטרנט של חברת פסגות מופיע הפרסום לפרויקט. לפי הפרסום, "במסגרת הפרויקט אנו דואגים לך למגורי סטודנטים ומספקים לסטודנטים חוויה שטרם נראתה כמותה בישראל. המתחם כולל חללים מאובזרים ומפנקים בהשקעה חסרת תקדים". החברה מבטיחה לסטודנטים "לובי מפואר ומעליות מהירות, בר לובי המתוכנן למפגשים חברתיים, חדר כביסה הכולל מייבש, ובסמוך חדר משחקים, חדר כושר משוכלל ומאובזר, סאונה רטובה, סאונה יבשה, מתחם למפגשים ולחוגים, בית כנסת, אולם כנסים הכולל מסך טלוויזיה, הקרנת סרטים, ספרייה ומתחם לימודים משותף. מתחם הגג כולל פטיו ישיבה להופעות, בריכה ומסעדה, וכל זה תחת כיפת השמים, והחשוב מכל – משרד הניהול אשר יעבוד לשירותיו האישיים של כל סטודנט או מיופה כוחו".

את תגובתה של חברת פסגות לא ניתן היה להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גילה

    בשכונת הדר האומללה אין דין ואין דיין. מי בכלל רוצה לגור עם נרקומנים ואסירים משוחררים?

  2. אנרכיפאי

    אני. אני רוצה לגור עם תמהיל טיפוסי של אנשים בחברה ולא רק עם אנשים מסוג מסוים. ואיפה אסירים משוחררים צריכים לגור, לדעתך, אם לא בשכונות מגורים? את רוצה שיגורו במכולות בנמל?

  3. עמרי

    מעניין כמה אנשים איבדו את כספם לנוכל הזה שפשט רגל
    ואם אין היתכנות למה מהנדס העיר חיפה לא יוצא מהחורים ואומר שהתוכנית תיפסל וזה מצג שווא לציבור?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר