ד"ר שרון אלראי פרייס ופרופ' יחזקאל טלר (צילום: המכללה האקדמית גורדון)
ד"ר שרון אלראי פרייס ופרופ' יחזקאל טלר (צילום: המכללה האקדמית גורדון)

גורדון העניקה אות עמית כבוד לד"ר אלרעי פרייס, לשופט ג'ובראן ולאלוף אלמוג

ד"ר שרון אלראי פרייס קיבלה אות עמית כבוד של המכללה האקדמית גורדון על מנהיגות יוצאת דופן תוך קבלת החלטות אמיצות בתנאי אי ודאות, השופט ד"ר סלים ג'ובראן קיבל את האות על תרומתו לשלטון החוק, ואלוף במיל' דורון אלמוג זכה באות על מנהיגות, חוסן ואומץ לב בהגנה על מדינת ישראל

פורסם בתאריך: 25.12.22 13:43

המכללה האקדמית גורדון העניקה אות עמית כבוד לד"ר שרון אלראי פרייס, לשופט בית המשפט העליון לשעבר ד"ר סלים ג'ובראן ולאלוף (במיל') דורון אלמוג. האקדמית גורדון מעניקה תעודות עמיתי כבוד מתוך הוקרה לאישים שבלטו במהלך השנים בעשייתם למען החברה הישראלית, הותירו חותם בל ימחה ובנו מורשת ראויה להערכה, גם מנקודת מבט חינוכית.

ד"ר אלראי פרייס היא רופאה מומחית לרפואה פנימית וראש שירותי בריאות הציבור בישראל, שמילאה תפקידים בכירים במערכת הבריאות. אות עמית כבוד של גורדון הוענק לה על מנהיגות יוצאת דופן בהובלת מערך הבריאות הציבור בישראל בתקופה קשה של מגיפה עולמית, תוך כדי קבלת החלטות אמיצות בתנאי אי ודאות, על אמונתה בצדקת דרכה ועמידה נחושה מול התנגדויות, על היותה מדענית פורצת דרך במחקר וברפואה הציבורית במדינת ישראל ובעולם ועל תרומתה המדעית לחקר החיסון למגיפת הקורונה.

השופט ג'ובראן הוא ממגיני שלטון החוק במדינת ישראל והיה שופט בית המשפט העליון הערבי הראשון בתולדות המדינה. כמו כן הוא שימש יו"ר ועדת הבחירות לכנסת ה-20. אות עמית הכבוד של גורדון הוענק לו על תרומתו לשלטון החוק באמצעות משפט ודין צדק, על היותו דוגמה ומופת להשתלבות האזרחים הערבים בכל תחומי החברה הישראלית עד לדרגות הגבוהות ביותר במדינה, על פיתוח יוזמות ופעולות לקידום האזרחים הערבים בחברה, על קידום השכלתם והשתלבותם בחברה הישראלית, ועל התנדבותו בגופים ובארגונים המקדמים ערכים של חוק, משפט, השכלה ושוויון חברתי.

 

השופט ד"ר סלים ג'ובראן (צילום: דוד שי)

השופט ד"ר סלים ג'ובראן (צילום: דוד שי)

 

 

אלוף (במיל') אלמוג הוא חתן פרס ישראל, יו"ר הנהלת הסוכנות היהודית, ומייסד ויו"ר הכפר השיקומי עלה נגב – נחלת ערן. הוא מילא בהצטיינות ובמסירות שורה של תפקידים צבאיים ביחידות קרביות מובחרות וסיים את שירותו כאלוף פיקוד הדרום. לאחר שחרורו מצה"ל הקדיש אלמוג את חייו לפעילות אזרחית-חברתית. עשייתו המשמעותית ביותר היתה הקמת עלה נגב – כפר שיקומי ומרכז קהילתי משלב בדרום הארץ לצעירים ולבוגרים עם מוגבלויות מורכבות, ובית חולים שיקומי לכל אוכלוסיית הנגב. אלמוג פועל רבות למען ילדים עם צרכים מיוחדים, עמותות ופעילויות, ועל כך זכה בפרס ישראל למפעל חיים ותרומה מיוחדת לחברה ולמדינה. אות עמית כבוד של גורדון הוענק לו על מנהיגות, חוסן ואומץ לב בהגנה על מדינת ישראל, ועל התנדבותו בשלל תפקידים צבאיים, לאומיים וחברתיים התורמים להעצמת הרוח הישראלית.

 

אלוף במיל' דורון אלמוג, ד"ר אהרון בר עוז ופרופ' יחזקאל טלר (צילום: דוד שי)

אלוף במיל' דורון אלמוג, ד"ר אהרון בר עוז ופרופ' יחזקאל טלר (צילום: דוד שי)

 

לאחר הענקת אותות הכבוד התקיים טקס הענקת תואר שני לכ-400 מוסמכים חדשים מטעם האקדמית גורדון בחוגים ניהול וארגון מערכות חינוך, M.Teach, חינוך משלב, חדשנות בחינוך והוראה, למידה והדרכה. יצוין כי בשנה הבאה יוענק לראשונה גם תואר מוסמך לבוגרי מחזור א' של החוג להוראת המתמטיקה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאיר עיניים

    גועל נפש שרון אל רוע המרעילה הלאומית לא צריכה לקבל חברות של כבוד מנווה תרצה

  2. אחד שיודע

    מי שעודדה את ההפליה וההדרה ועודדה את התו הירוק המפלה, על מנת לכפות חיסונים לא יעילים ולא בטוחים, לא ראויה לקבל שום כבוד, ההפך הוא הנכון. בושה למכללת גורדון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר