המכללה האקדמית גורדון לחינוך (צילום: matter)
המכללה האקדמית גורדון לחינוך (צילום: matter)

גורדון מכשירה קבוצת עילית של סטודנטים להיות מורים מובילי חינוך

התוכנית "ראש גדול בהוראה" של המכללה האקדמית גורדון לחינוך מכשירה 50 סטודנטים להיות מורים מובילים. הסטודנטים שמתקבלים אליה משתתפים בשיעורים ובסדנאות ועוברים התנסויות בתחומים של חדשנות בהוראה, שילוב טכנולוגיה בתהליכי הוראה ולמידה, יזמות חינוכית ומיומנויות של למידה רגשית-חברתית

פורסם בתאריך: 31.1.23 15:37

תוכנית במכללה האקדמית גורדון לחינוך מכשירה 50 סטודנטים להיות מורים מובילים. התוכנית שנקראת "ראש גדול בהוראה" (רג"ב) מתקיימת בשיתוף עם משרד החינוך.

במכללה מציינים כי הסטודנטים שמתקבלים לתוכנית זוכים למעטפת של לימודי העשרה והעצמה, ומשתייכים לקבוצה נבחרת ואיכותית של מצטיינים. הם משתתפים בשיעורים ובסדנאות ועוברים התנסויות בתחומים של חדשנות בהוראה, שילוב טכנולוגיה בתהליכי הוראה ולמידה, יזמות חינוכית ומיומנויות של למידה רגשית-חברתית.

 

 

"מכללת גורדון רואה חשיבות רבה בטיפוח היכולות הפדגוגיות הנדרשות ממורה, לצד פיתוח יכולותיו האישיות והבין אישיות", נמסר מהמכללה, "ההנחה היא שסטודנטים שלומדים להתבונן בעצמם, ובו זמנית להתבונן ללב התלמיד, יהפכו למורים טובים יותר שמביעים אמפתיה לתלמידיהם, מקבלים החלטות שקולות ואחראיות, מהווים דוגמה אישית לתלמידיהם ומסוגלים לרקום יחסים של שיח ושיתוף פעולה עם תלמידים, עם קולגות ועם הורים".

בגורדון מדגישים כי התוכנית מסייעת לסטודנטים לעצב את דמות המורה החדשני ואת עשייתו החינוכית: "היא מעודדת מצוינות וחשיבה יצירתית. סטודנטים שיעמדו בתנאי הקבלה יוכלו לקחת חלק בקבוצה איכותית לקראת הכשרתם למובילי החינוך במאה ה-21".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר