אוניברסיטת חיפה (צילום: Magiorestock/depositphotos.com)
אוניברסיטת חיפה (צילום: Magiorestock/depositphotos.com)

האוניברסיטה תתחשב גם במרצים ובסטודנטים שיפגינו "בעד ההפיכה המשטרית"

בהודעה ששלח רקטור אוניברסיטת חיפה פרופ' גור אלרואי לחברי הסגל האקדמי והסגל המינהלי ולסטודנטים הוא ביקש "לקבל בהבנה מלאה שיבוש של ההוראה, המחקר והמינהל ולאפשר למרצים ולסטודנטים שבוחרים להפגין לממש את זכותם ולהשלים את השיעורים שהחסירו"

פורסם בתאריך: 27.4.23 10:39

לאחר שהצטרפה למחאה החריפה של ראשי האוניברסיטאות נגד המהפכה המשפטית והקלה על המפגינים, אוניברסיטת חיפה תתחשב גם במרצים ובסטודנטים שתומכים ברפורמה.

רקטור האוניברסיטה פרופ' גור אלרואי כתב בהודעה לחברי הסגל האקדמי והסגל המינהלי ולסטודנטים כי יש להתחשב במרצים ובסטודנטים שיפגינו היום (חמישי) "בעד ההפיכה המשטרית". אלרואי כתב כי "ביום חמישי תתקיים הפגנה בעד ההפיכה המשטרית. אבקש לקבל בהבנה מלאה שיבוש של ההוראה, המחקר והמינהל ולאפשר למרצים ולסטודנטים שבוחרים להפגין לממש את זכותם ולהשלים את השיעורים שהחסירו".

 

 

אלרואי הסביר שבקשתו נסמכת על החלטת סנאט האוניברסיטה מ-12 בפברואר "לאפשר לסטודנטים להשתתף בהפגנות ולקחת חלק בצעדי המחאה המתוכננים בכל צד של המפה הפוליטית".

מאוניברסיטת חיפה נמסר: "הסנאט הודיע כבר בחודש פברואר כי האוניברסיטה מעודדת את הסטודנטים מכל צד של המפה הפוליטית לקחת חלק בהפגנות ובפעילויות המחאה. אוניברסיטת חיפה היא הבית של כל הקבוצות של החברה הישראלית, ואנחנו נאפשר לכולם להשמיע את דעתם, גם כשהיא מנוגדת לזו של הסנאט או של ההנהלה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר