"להתנסות שבועיים ורק אז להחליט מה רוצים ללמוד" (צילום: המכללה האקדמית תל-חי)
"להתנסות שבועיים ורק אז להחליט מה רוצים ללמוד" (צילום: המכללה האקדמית תל-חי)

כללי המשחק השתנו: הכירו את הדרך היעילה ביותר לבחור תואר אקדמי ב-2023

מתלבטים מה ללמוד, איך ואיפה? האקדמית תל-חי מאפשרת לכם שבועיים התנסות בכל חוג שתבחרו (וגם בכמה חוגים), שלאחריה תוכלו לקבל החלטה

פורסם בתאריך: 12.9.23 15:29

העולם משתנה לנגד עינינו ובשנים האחרונות לימודי תואר ראשון הפכו נחלת רבים. השאלה היא כבר לא האם ללמוד, אלא מה, איך ואיפה. בעידן שבו אפשרויות הבחירה בלתי מוגבלות, קבלת ההחלטה הופכת לדבר מורכב. בשילוב עם רוח הדור החדש של הסטודנטים, עבורו "התחייבות" היא מילה גסה, מוסדות להשכלה גבוהה נדרשים למצוא נוסחה אחרת שתביא לשביעות רצון הסטודנטים ובעיקר תייצר עבורם הרבה ערך.

צעירים כיום מחפשים גמישות, יצירתיות והרבה חופש בכל הקשור לרכישת ידע והשתלבות בשוק העבודה. אם פעם דיברו על מטרת-על נכספת, תואר אקדמי, היום הדגש הוא על הדרך והחוויה וכן על הערך המוסף שיתקבל מהלימודים.

אותה גמישות לשינויי התקופה ולצורכי קהל היעד, נדרשת גם מצידם של המוסדות האקדמיים השונים ומצריכה מהם לפעול. אלה שלא יחששו לעשות התאמות ויכילו את האבולוציה הדורית ומאפייניה, יזניקו את האטרקטיביות שלהם משמעותית בעיניי הסטודנטים הפוטנציאליים.

באקדמית תל-חי, למשל, החליטו לקחת את זה צעד קדימה ולאפשר לסטודנטים שבועיים של התנסות בחיי סטודנט לפני שיקבלו החלטה. בשנת הלימודים האקדמית הקרובה, ניתן יהיה להתחיל ללמוד בחוג הרצוי (ואף במספר חוגים), להתמקם בגליל העליון, לישון במגורי הסטודנטים, לקחת חלק בתכנים, להכיר את האנשים, להתרשם מהסביבה ומהמכללה ורק לאחר 14 יום לקבל החלטה לגבי המשך הלימודים וההרשמה.

מיקומה הייחודי של המכללה הצפונית בישראל, מושך סטודנטים רבים ללמוד בה. הטבע הפראי, האוכלוסייה המגוונת, אורח החיים הסטודנטיאלי, השקט והחיבור אליו, מאפשרים מרחב למידה אולטימטיבי לצד הנאה מהדרך, השתייכות לקהילה, מפגש עם אנשים טובים ועוד.

את כל אלה מציעה האקדמית תל-חי מבלי להתפשר על מגוון מקצועי ורמה אקדמית גבוהה. בתל-חי תמצאו יותר מ־16 חוגים אקדמיים לתואר ראשון ו-17 תוכניות לימוד לתואר שני.

לפרטים נוספים על שבועיים התנסות התקשרו ל-9827*

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר