ד"ר טל לוצאטו כנען ופרופ' טלי מס
ד"ר טל לוצאטו כנען ופרופ' טלי מס

החוקרות מחיפה שלוקחות את ההסברה לאנטארקטיקה

החוקרות ד"ר טל לוצאטו כנען ופרופ' טלי מס מהחוג לביולוגיה ימית באוניברסיטת חיפה יצאו למסע של מנהיגות, מדע, קיימות והסברה, כאשר היעד הסופי הוא אנטארקטיקה. השתיים לקחו איתן ליבשת הקפואה תמונות של חטופות שנמצאות בשבי החמאס, דיסקיות וכמובן דגל ישראל

פורסם בתאריך: 14.11.23 07:48

ד"ר טל לוצאטו כנען ופרופ' טלי מס מהחוג לביולוגיה ימית בבית הספר למדעי הים על שם ליאון צ'רני באוניברסיטת חיפה יצאו למסע של מנהיגות, מדע, קיימות והסברה שיסתיים באנטארקטיקה. המסע יימשך שלושה שבועות, והשתיים לקחו איתן ליבשת הקפואה תמונות של חטופות שנמצאות בשבי החמאס, דיסקיות וכמובן דגל ישראל להעלאת המודעות לאסון שהתרחש בעקבות המתקפה הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.

לוצאטו כנען היא מתמחה במטבולומיקה פונקציונלית ובחומרי טבע, ומס היא מתמחה בביולוגיה ובפיזיולוגיה של אלמוגים ובביומנרליזציה של בעלי חיים ימיים. אל המסע הן יצאו במסגרת התוכנית "Homeward Bound" – יוזמה עולמית של נשים בעלות רקע ב-STEMM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה, מתמטיקה ורפואה) שמטרתה היא ליצור רשת עולמית של נשים עם רקע מדעי שיובילו ויפתרו אתגרים עולמיים באמצעות תוכנית ייחודית לפיתוח מנהיגות אשר שואפת לשנות את מודל המנהיגות הנוכחי "באמצעות ציוד נשים מרחבי העולם עם הכישורים להוביל לטובת הכלל".

 

 

התוכנית מכשירה כ-1,000 נשים מרחבי העולם, כאשר היעד הוא שעד 2036 יוכשרו 10,000 נשים כחלק מרשת שתקדם תהליכים בתחומי הקיימות, המדע וקידום הנשים והמיעוטים.

מאוניברסיטת חיפה נמסר: "את התוכנית התחלנו עוד בתקופת הקורונה להכשרת מנהיגות נשית. ההיילייט של התוכנית הוא שהנשים מגיעות לאנטארקטיקה ופועלות בתחנות מחקר. ציידנו אותן בתמונות ובסרטונים של חטופות ובדגלי ישראל, ובמהלך המסע הן מתכוונות להציג את ולהסביר את הנושא לנשים המשתתפות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יופי לקחתן תמןנות של החטופים.. So ???

    יצאו למסע תענוגות במלחמה ומנסות עוד לעשות על זה צומי של תקשורת..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר