מועדוני גלישה מובילים בצפון. תמונה ממאגר Ingimage

מועדוני גלישה בצפון שכדאי לכם להכיר

אין תחושה טובה ומרגיעה יותר מלהיכנס לים, לתפוס את הגל ופשוט לזרום אתו. אולם, במידה ואתם לא מבינים את העניין, כנראה שעדיין לא התנסיתם בגלישה. אז לא הגיע הזמן שתעשו זאת?! בדיוק בשבילכם, הכנו עבורכם רשימה של מועדוני גלישה מומלצים באזור הצפון

פורסם בתאריך: 16.5.19 00:48

“Swell” – מרכז גלישה בוטיקי ומשפחתי

גלישה הינה חוויה תראפויטית, ייחודית ואינטימית. לכן, לעתים, דווקא מרכזי הגלישה הקטנים והבוטיקים, הם אלה שיעזרו לכם להפיק את המיטב מהפעילות המדהימה הזו. מרכז גלישה בעל אווירה משפחתית, תורם להשריית תחושת רוגע ונינוחות בקרב הלקוחות, ליצירת שיתוף פעולה בין המורים לתלמידים ולבניית תהליך למידה אפקטיבי ויעיל.

“Swell” הינו מרכז גלישה וספורט ימי בוטיקי ומשפחתי, אשר הרעיון להקמתו, נרקם כבר לפני שנים רבות במוחו של כפיר מדר, אחד מחמישה אחים בעלי תשוקה לענף הגלישה. יחד עם אשתו יוליה, שהתאהבה גם היא בתחום, החליט כפיר לממש את חלומו הגדול ביותר ולהקים מרכז גלישה איכותי ואינטימי, אשר מעניק מענה מקיף ללקוחות רבים ומגוונים בתחומי הגלישה, הסאפינג (טיולים ימיים על גלשנים) והספורט הימי.

כלל עובדי המקום הם מדריכי גלישה מוסמכים מטעם "מכון וינגייט", אשר מקפידים על הענקת יחס אישי לכל לקוח ולקוח. ואילו לקוחות בדיוק מגיעים למרכז? המון: מבוגרים, נערים, ילדים, אנשים חולים, אוכלוסיות מיוחדות ועוד. כל אחד יוכל למצוא בבית הספר הזה את הפעילות המתאימה עבורו.

במידה ואתם גרים באזור הצפון, הרווחתם כפליים. החברה פועלת ברוב חופי הצפון, ביניהם חוף שבי ציון, חום ארגמן בעכו וכיוצא בזה. כך, כל אדם המתגורר באזור, בין אם מדובר בתושב כרמיאל, תושב נהריה או תושב חיפה, יוכל ליהנות ממגוון האטרקציות שהחברה מציעה, במיקום נוח וקרוב לביתו.

מועדון הגלישה Swell. צילום: יעקב מדר

מרכז הגלישה "Swell" מציע שלל פעילויות לכל המשפחה: חוגי גלישה, שיעורי גלישה פרטיים, קייטנות לילדים ולנוער, שיעורי יוגה-סאפ, פרויקטים חברתיים, אירועים, ימי גיבוש, ימי חברה וכו'. ולמי מכם שכבר צבר ניסיון בתחום הגלישה, קיימת האופציה להשכיר ציוד ימי או לרכוש אביזרים בחנות החברה בנהריה.

תוכנית הלימודים בבית הספר לגלישה “Swell”, נבנית בקפידה ע"י מיטב בעלי המקצוע מתחום הגלישה, תוך התייחסות לרצונות הלקוח, ניסיונו בתחום הגלישה ומגבלת הזמן שעומדת לרשותו. למעשה, כל פעילות מותאמת באופן פרטני למשתתף, על מנת שייהנה מחווייה אפקטיבית, התואמת את צרכיו האישיים.

תפיסת העבודה של בית הספר לגלישה וספורט ימי “Swell” מבוססת על שלושה עמודי תווך: בטיחות, מקצועיות ושירות. הודות להפקדה של מדריכי המרכז על כל מרכיב ומרכיב, היצע הפעילויות הרחב והאווירה המשפחתית החמה, הפך בית הספר לגלישה “Swell” לשם דבר בקרב גולשים ואוהבי אדרנלין רבים.

“Swell”

כתובת החנות: הגעתון 28, נהריה.

טלפון: 052-5999535

קישור לאתר

קישור למייל

צילום: יעקב מדר


לי-ים

אין הרבה דברים שמשתווים לתחושה המדהימה שבלהיות בים, לגעת בגלים, להרגיש את הרוח ולשמוע מסביב רק שקט ורוגע (ואולי גם איזו מטקה פה ושם). חובבי ים אמיתיים יעידו שהם מגיעים לבית האמיתי שלהם רק כשהם מגיעים לים, כשלרוב החוויה הזו משולבת עם איזשהו ספורט שמאפשר להם להתייחד עם הים ולהפוך לאחד.

כיום, ההזדמנות להיות אחד עם הים ולהפוך אותו לבית השני, נגישה יותר מתמיד. מועדון גלישה "לי ים" שבחוף נווה ים עתלית פותח שעריו עבור כל אלו שתמיד חלמו ללמוד גלישה אך לא ידעו היכן להתחיל.
מאז הוקם ב-1998, הספיק המועדון להכניס חוגים ותכנים המותאמים במיוחד עבור ילדים ובני נוער שרוצים לבלות יותר זמן בים ולהתחיל לעסוק בפעילויות ספורטיביות.
עבור אותם ילדים ובני נוער ישנם לא מעט חוגים שעוזרים להם להוציא את האדרנלין והמרץ שלהם במסגרת של סביבה מבוקרת ותומכת, המלמדת אותם כיצד להפוך את סביבת הים לטבע השני שלהם.

מועדון הגלישה לי-ים ילמד אתכם לתפוס כל גל. צילום: ים לוריאן

המקום פועל כל השנה בחוגים וקייטנות בחופשים שמתאימים לכל הגילאים ומלווים על ידי מדריכים מוסמכי ויינגיט המקצועיים ביותר שלמדו וצמחו גם הם בתוך מועדון הגלישה "לי ים". בין החוגים שילדיכם יוכלו למצוא במקום, ישנם חוגי גלישת גלים, רוח, קייט, חתירה, סאפ, קייאקים ואפילו סקייטבורד (רק אל תיכנסו איתו למים).
החוגים מועברים במתכונת של פעם עד פעמיים בשבוע כשכל מפגש נמשך כשעתיים, בהן לומדים הילדים כיצד לגלוש ועל הדרך זוכים להוציא קצת אנרגיה ולעשות כיף עם החברים והחברות.

אחד החוגים המועדפים על ילדים הוא ללא ספק גלישת גלים, ואיך לא, אם אפשר לגלוש בים, לעשות ספורט ולהראות מגניב תוך כדי, איזה מין ילד יוותר על ההזדמנות?
אך מה שלעיתים מתחיל כמעין רצון להשתלב במסגרת או ביצירת מעגל חברתי יכול להתפתח פעמים רבות לאחת האהבות הגדולות ביותר בחייו של כל גולש מסור ולחלק משמעותי ומעצב בחייו.

"הילדים מגיעים לפה ומתאהבים במקום ובגלישה, זה נותן להם מסגרת שבה הם יכולים להתפתח וליצור לעצמם מעגל חברתי תומך, והם יכולים להעביר פה שעות ואפילו ימים שלמים", משתף ים, אחד המדריכים שבמקום שמדריך גלישה כבר למעלה מ15 שנה.
"להגיע לים ולגלוש זו דרך חיים וזה תרפיה לגוף ולנפש, כל מי שמגיע לכאן מבין את זה מהר מאוד ופשוט נתפס בקסם של הים".

חשוב לציין כי החוג והאימונים עצמם מועברים כולם ברובם בקרבת בחוף מוכרז ובטוח כשבשטח ישנם תמיד מציל וחובש. כמו כן, מספר המדריכים מותאם לכמות החניכים שבמים ולגילם, וככל שהחניכים צעירים יותר כך יהיו לצידם יותר מדריכים שידריכו וישגיחו.

אם הילדים שלכם רוצים להתחיל לגלוש בקיץ הקרוב או אפילו אם הם סתם דבוקים כל היום למסך ואתם רוצים להוציא אותם קצת לעולם האמיתי, חוג גלישה הוא מתכון נהדר לפיתוח מיומנויות, יצירת מעגל חברתי והכי חשוב, הרבה כיף!
ועכשיו כשהקיץ בפתח והטמפרטורות עולות, ההרשמה לקייטנת הקיץ לגלישה בעיצומה! הקייטנה מתקיימת שלוש פעמים בשבוע, בימי ראשון, שלישי וחמישי, החל משעה 08:30 ועד 13:30 לאורך כל יולי-אוגוסט. התקשרו עכשיו לפני שיגמרו המקומות!

כתובת: מועדון – חוף נווה ים עתלית/ חנות – קניון דרך הים עתלית
טלפון: 04-9541968

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינטסגרם

באים לעשות כיף. צילום: גיא רותם

באים לעשות כיף. צילום: גיא רותם


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תגידו אתם רציניים ?!?!?!? שני מועדוני גלישה בצפון ????

    הרי יש אינספור מועדונים מוכרים, וותיקים ומעולים רק אם בודקים באיזור הקריות וחיפה !
    קריות: סרף סייקל קרית ים(גיל הורוביץ), קייט לאב, פיק אפ סרף (ז'אק בן און), סרף קלאב (קרית חיים), ועוד…
    חיפה: קהונה סרף קלאב, סרף קלאב, גליש, סרף פויינט, ים סרף, ועוד…

    וזה עוד לפני ש"גולשים" צפונה ל:עכו-נהריה-בצת,
    או דרומה ל:עתלית-נווה ים-מכמורת-שדות ים,
    שם יש עוד לא מעט מועדונים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר