הקרן לחיפה בין נותני החסות לאירוע גאלה של המרכז לנפגעי תקיפה מינית. תמונה ממאגר Shutterstock
הקרן לחיפה בין נותני החסות לאירוע גאלה של המרכז לנפגעי תקיפה מינית. תמונה ממאגר Shutterstock

הקרן לחיפה בין נותני החסות לאירוע גאלה של המרכז לנפגעי תקיפה מינית

במסגרת האירוע שייתקיים ביום רביעי 22/05/19 באודיטוריום חיפה, יופיע השחקן והסטנדאפיסט שלמה בראבא במופע פרוע ומצחיק

פורסם בתאריך: 20.5.19 16:58

בשנה החולפת היתה עלייה של 8% בפניות למרכז הסיוע, המציין החודש את השנה ה-40 לפעילותו באירוע ההתרמה השנתי, שיתקיים ביום ד' 22/5 באודיטוריום חיפה.

מידי שנה מקיים מרכז הסיוע, הפועל ב-41 רשויות מקומיות ברחבי הצפון, אירוע מרכזי שנועד לגייס תרומות שיתמכו בפעילותו החשובה למען תושבות ותושבי הצפון. השנה יתקיים האירוע ביום רביעי 22/05/19, באודיטוריום חיפה. לערב התגייסו השחקן והסטנדאפיסט שלמה בראבא אשר יעלה במרכזו של הערב עם מופע היחיד שלו, העיתונאית והשדרנית שרון פרי, אשר תנחה את הערב, ועיריית חיפה, אשר תרמה את האולם.

כל הכנסות המופע ישמשו לליווי ותמיכה בנפגעות ונפגעי אלימות מינית ומשפחותיהם.

מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית היא עמותה הפועלת למען נפגעות ונפגעי אלימות מינית. העמותה מציעה שירותים בכל אזור הצפון ומחדרה וצפונה (למעט אזור קרית שמונה, צפת, גולן וסובב כנרת).  מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית בחיפה הוקם בשנת 1979 מתוך צורך שעלה מהשטח, ליצור טיפול רגיש ומיומן בנשים, נערים ונערות נפגעות אלימות מינית, תוך כוונה לתת מענה למצוקות המיוחדות המאפיינות נפגעות אלימות מינית.

בישראל פועלים 9 מרכזי סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אשר מעניקים סיוע חינם לנשים וגברים שעברו פגיעות מיניות וזקוקים להקשבה, ייעוץ, ליווי ותמיכה. קווי החירום של מרכזי הסיוע מופעלים על ידי מאות מתנדבות ומתנדבים ברחבי הארץ, ופעילים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

מנהל הקרן לחיפה בעז הירש, אומר:" הקרן לחיפה מוקירה את הפעילות החשובה המתקיימת במרכז לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. לצערנו, האלימות המינית היא עדיין תופעה נפוצה מאוד בחברה הישראלית. למרות זאת, מבחינות רבות עוד מתקיים קשר שתיקה חברתי נרחב סביבה.  המרכז משרת מיגוון רחב של תושבי העיר צעירים ובוגרים כאחד, ותיקים ועולים יהודים וערבים. הקרן לחיפה בחרה לתמוך ארגון ראוי זה בשל חשיבותו הרבה לא רק כגורם מטפל אלה גם כגורם מניעתי וזאת באמצעות הסדנאות הרבות שהמרכז עורך בבתי ספר ומקומות עבודה בעיר. אני קורא לתושבים ולעסקים בעיר לתמוך במרכז ע"י רכישת כרטיסים לערב הגאלה או ע"י תרומה ישירה למרכז".

לדברי מנהלת המרכז עתלייה שיינפלד: "הגידול בפניות למרכז הסיוע בשנה החולפת, מצטרף לגידול של 50% במספר הפניות בחמש השנים האחרונות. במרכז מציינים כי העלייה הניכרת שנרשמה בשנים האחרונות, מקורה בין היתר בעקבות קמפייני הרשת #MeToo, ו- #למה_לא_התלוננתי, אשר הציפו את הרשתות החברתיות בשנים 2017 ו-2018 בכל העולם והובילו לעלייה מתמדת בשיעור הפניות בישראל. המרכז מפעיל קו טלפוני לתמיכה נפשית 24 שעות ביממה ותמיכה באפליקציית WhatsApp, המיועדת למי שמתקשה לפנות לעזרה בעל פה. הפונים למרכז הסיוע מקבלים לא רק תמיכה נפשית ע"י מתנדבות העמותה, אלא גם ליווי להגשת תלונה במשטרה, לפגישות בבתי משפט ואף לבדיקות בבית החולים הקשורות לתקיפה המינית. כל שירותי הסיוע של המרכז ניתנים בחינם לציבור הרחב".

המופע יתקיים ביום רביעי,  22.5.19, בשעה 19:30, באודיטוריום חיפה.

מחיר כרטיס: 150-250 ₪

הכנסות המופע קודש לפעילות מרכז הסיוע
לנפגעות תקיפה מינית בחיפה והצפון.

לפרטים והזמנת כרטיסים:

שלומית מרסיאנו 052-8455725 | [email protected] | www.ethos.co.il

ערב גאלה עם שלמה בראבא

ערב גאלה עם שלמה בראבא


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר