מתחם הקומפלקס של T&E לשמלות כלה וערב. צילום: CDA
מתחם הקומפלקס של T&E לשמלות כלה וערב. צילום: CDA

שמלות ערב בצפון: T&E במתחם שכולו סטייל יוקרתי

בית האופנה T&E הוא תופעה שטרם נראתה בישראל. המתחם העצום והמושקע שמעורר אסוציאציות לבתי המעצבים הגדולים ביותר מבירות האופנה בעולם, נמצא בשפרעם, מרחק קצר מהקריות

פורסם בתאריך: 15.9.19 16:15

עשרות אלפי שמלות ערב ושמלות כלה מאכלסות מתחם של 2000 מ"ר, חדרי מדידה נעימים ומרווחים, מסעדה ובר מחכים לכל מי שרוצה להיראות וגם להרגיש כמו מיליון דולר.

קולקציה שכולה שיק. צילום: CDA

קולקציה שכולה שיק. צילום: CDA

הקומפלקס הגדול בישראל לשמלות ערב וכלה שייך לאיש העסקים זאיד זאיד, הבעלים והמנהל בפועל של T&E. מי שהחל את דרכו כסגן מנהל בקסטרו סניף הרצליה, הקים את פרויקט האופנה האמיץ והיוקרתי בהשקעה של לא פחות מ- 12 מיליון ש"ח. אלפי דגמים של שמלות כלה הנמכרות בעלות של 2000-20,000 ש"ח ושמלות ערב שמחירן נע בין  300 ש"ח לכ-9000 ש"ח בייבוא מיוחד ממיטב המעצבים ובתי האופנה סביב העולם – צרפת, איטליה, ניו יורק ועוד. בזכות המגוון העצום במתחם, כל אישה בכל גיל ומכל מגזר יכולה למצוא כאן בדיוק את מה שהיא מחפשת לכל אירוע ובכל תקציב. בנוסף, קיים בקומפלקס מתחם הלבשה אלגנטית לגברים וחתנים ומחלקה מיוחדות לילדות.

עולם של עיצובים. צילום: CDA

עולם של עיצובים. צילום: CDA

זאיד זאיד הוא בוגר הפקולטה להנדסה וניהול בטכניון, מדובר באיש עסקים ממולח ולמוד ניסיון ששוחה ככריש בעולם הביגוד האלגנטי. ברזומה שלו קומפלקס אופנה נוסף שהקים בשפרעם המשתרע על 700 מ"ר. כשנכנסים למתחם, מבינים מהר מאוד שזאיד זאיד אוהב לחלום בענק ולהגשים בענק, ועל הדרך הוא מחשב ומתכנן כל פרט בפנטזיה.

הנראות החיצונית של בית האופנה T&E והדלת הענקית שמזמינה ללובי יוקרתי עם שנדלירים תלויים מתקרה גבוהה, משרים תחושה של עוצמה ופאר ובעיקר ניחוח של חו"ל. המעצבות נמצאת במעין אקווריום שקוף, וכל הלקוחות יכולים לראות בלייב את העבודה שלהם על מסכים ענקיים במתחם. על מנת להעניק מקסימום נוחות לכל אחת מהמודדות, נבנו חדרי ההלבשה עצומים במיוחד, בהם תמצאו מזגן עצמאי, מערכת ישיבה נוחה ומתקן תלייה. בחדרי ההלבשה של הכלות גדולים ומרווחים וכל חדר משתרע על 35 מ"ר. כאשר הכלה מסיימת למדוד, היא לוחצת על כפתור והווילון החשמלי שמפריד בינה לבין המשפחה שיושבת בסלון עולה, איך אפשר שלא להרגיש שאת נסיכה בסיפור אגדה בן ימינו?

השמלות שיגרמו לך להרגש כמו נסיכה אמיתית. צילום: CDA

השמלות שיגרמו לך להרגש כמו נסיכה אמיתית. צילום: CDA

תהליך רכישת השמלות אורך זמן לא מבוטל. התמונה המוכרת של הגבר המחכה לאישה מחוץ לחנות במבט עייף ומיואש, הוחלפה כאן בהברקה ייחודית – בר שהוקם במתחם בו מתכנסים הגברים הממתינים לכלה או לאישה. זוהי דרך נעימה ומפנקת להעביר בכיף את זמן המדידות של הנשים, הבר מגיש שתייה קרה וחמה, ושתייה חריפה קלה. עם פסיליטי'ס שכאלה, אין גבר שלא ירצה להצטרף לאישה למסע קניות ב-T&E. חוץ מבר יש במקום גם מסעדה שמגישה מאכלים בסגנון מזרחי ודרום אמריקאי.

במתחם תמצאו גם אקססוריז משלימים להופעה נוצצת כמו תכשיטים, נעליים ותיקים. מעבר לרכישות תצאו עם חווית קנייה ייחודית שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בארץ. זו הסיבה שמגיעים למקום לקוחות מכל קצוות הארץ.

 

פרטי התקשרות:

כתובת: T&E City , הרחוב הראשי שפרעם | מיקוד 20200

טלפון: 04-9500833

קישור לאתר

מייל: [email protected]

Waze: T&E

הקומפלקס פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10:00 – 21:00 , בימי ראשון הקומפלקס סגור

עיצובים ברמה בינלאומית. צילום: CDA

עיצובים ברמה בינלאומית. צילום: CDA


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר