הקונדיטוריה של איל גורודצקי: להתמקד רק במה שאתה טוב בו. תמונה ממאגר Ingimage
הקונדיטוריה של איל גורודצקי: להתמקד רק במה שאתה טוב בו. תמונה ממאגר Ingimage

הקונדיטוריה של איל גורודצקי: להתמקד רק במה שאתה טוב בו

הקונדיטור איל גורודצקי אופה את המאפים האהובים עליו במיוחד. הוא מעוניין לחלוק עם הקהל שלו רק את אהבותיו הגדולות ביותר בתחום הקונדיטוריה, על מנת שיחוו את עולם הטעמים האישי שלו

פורסם בתאריך: 19.12.19 17:43

כשנוסעים במעלה הר הכרמל, במרחק של כמה דקות נסיעה משדרות אבא חושי שבעיר חיפה, מתגלה בפנינו שכונת עוספיא. השכונה מהווה עולם קולינרי שופע בריחות וטעמים שלא פוגשים בכל יום. אם תתנתקו מה"ווייז" ותאפשרו לעצמכם לשוטט ברחבי השכונה, תוכלו לגלות אינספור מסעדות שכונתיות המציעות אוכל נפלא, כזה שבא ישירות מהלב אל הצלחת. דוגמה בולטת לכך היא כמובן הקונדיטוריה של איל גורודצקי.

אחרי עשרות שנים של ניסיון בתחום הקונדיטוריה, אייל גורודצקי מבין, כי התשוקה שלו היא זו אשר תניב את הפירות העסיסיים ביותר. ב'גן העדן' הקולינרי של איל ניתן למצוא עוגות שמרים, עוגיות, קישים ומוסים מדהימים, אשר כולם מהווים את פרי הדמיון הפרטי שלו.

עד כמה שזה נשמע נדוש,  המפגש עם עולם הקונדיטוריה עבור גורודצקי, היה בהחלט בגדר אהבה ממבט ראשון. אחרת, איך תוכלו להסביר את הדבקות העיקשת שלו להמשיך ולעסוק בתחום הקונדיטוריה במשך תקופה כה ארוכה, שתחילתה נמצאת אי שם בשנת 1994.

איל למד קונדיטוריה בבית הספר לבישול 'דביר' ועם תום לימודים עבד במספר קונדיטוריות שם צבר ניסיון. בין הקונדיטוריות בהן עבד,  קונדיטוריית 'כהן' האוסטרו הונגרית אשר נחשבה לשם דבר בחיפה, 'דודו אוטמזגין' ו'שמו' אשר שמם הולך לפניהם. על אף שלימודיו הסתיימו באופן עקרוני, גורודצקי המשיך ללמוד את רזי המקצוע אצל קונדיטורים שפגש במקומות האלו.

בשלב מסוים, הוא הבין שהגיע זמנו לפרוח.  גורודצקי החליט לנסות את מזלו ולפתוח קונדיטוריה משלו, שם יוכל להציג בפניי הלקוחות את הסגנון האישי שלו. חשוב לציין, כי לא רק לקוחות פרטיים נהנים ממטעמיו של איל, והוא משווק את המוצרים למספר מכולות, דראגסטורים ובתי קפה.

למי מכם שביקר בערים אירופיות, המקום הזה ייראה לכם מוכר. האזורים הללו עמוסים במאפיות קטנות וקסומות שייתכן וקשה להבחין בהן, אך כדאי מאוד לנסות ולמצוא אותן. בקונדיטוריות של אייל גורודצקי כמו במאפיות הללו, קיימת אווירה אינטימית וקסומה שלא ניתן לתאר במילים. שילוב מופלא של ריחות חמים ונעימים, עובדים מסבירי פנים וחלון ראווה שחושף בפנינו עולם שלם של דברי מאפה וקינוחים.

רק דברים טובים. צילום: ללקק את האצבעות. צילום: טל גורודצקי

רק דברים טובים. צילום: טל גורודצקי

האהבה הגדולה של איל היא עוגות שמרים, וכמו כל תשוקה שבוערת באדם, קשה להסביר מה בדיוק מושך את אייל לקינוח הספציפי הזה, אולם ניתן לציין כי מדובר באהבה אמיתית שבזכותה, בולטת במיוחד הקונדיטוריה של איל גורודצקי. במקום קיים מגוון רחב של עוגות שמרים (קוגלהוף, קראנץ' ופרסבורגר) המכילות מילויים שונים, כגון: שוקולד, חלבה, אגוזים, רוזמרי, קקאו, צימוקים, פרג, גבינות ועוד.

איל רואה חשיבות רבה בבחירת חומרי גלם טובים, ומאמין כי רק בעזרתם ניתן לבנות עוגות מוצלחות ומיוחדות באמת.

מידי יום שישי בקניון ה"סינמול" שבחיפה, תוכלו ליהנות ממגוון המאפים הנפלאים של איל. הוא החליט לפתוח את אותו הדוכן דווקא בסופי השבוע, על מנת לחשוף כמה שיותר אנשים לתוצרי הקונדיטוריה הקסומה והקטנה שמסתתרת עמוק בתוך שכונת עוספיא.

ישר מהתנור. צילום: טל גורודצקי

ישר מהתנור. צילום: טל גורודצקי

מכירים את זה שאתם מסיימים לאכול ארוחת צהריים כבדה בבית ומשתוקקים למשהו קטן ומתוק? אם גם אתם חוויתם את הסיטואציה הזו, שירות המשלוחים של איל גורודצקי מתאים לגמרי עבורכם. בשיחת טלפון קטנה, תוכלו להזמין לביתכם מאפים יצירתיים מבית איל גורודצקי, אשר מגיעים כמעט לכל שכונה חיפאית. כמו כן, המקום מספק שירותי קייטרינג חלביים.

בעזרת צוות עובדים נאמן ומסור, עיצוב יפהפה, אווירה אינטימית וכמובן מאפים ומטעמים נדירים, איל גורודצקי ממשיך להצליח ובגדול. אז בפעם הבאה שאתם מטיילים ברחבי עוספיא, אולי כדאי שתעקבו אחרי הריח המתוק שמסתובב ברחובות, ואולי עם עזרה קטנה מה"וויז", תגיעו לקונדיטוריה של איל גורודצקי.

 

הקונדיטוריה של איל גורודצקי

*המקום מחזיק בתעודת כשרות.

טלפון: 052-4400244

כתובת (ל"ווייז"): אבא חושי, עוספיא.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 7:30-19:00, יום ו' 8:00-15:30.

קישור לפייסבוק

ללקק את האצבעות. צילום: טל גורודצקי

ללקק את האצבעות. צילום: טל גורודצקי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר