ספא בצפון: המקומות שיעשו אתכם פינוקי (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: New Africa)
ספא בצפון: המקומות שיעשו אתכם פינוקי (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: New Africa)

ספא זוגי בצפון: המקומות המומלצים לעיסוי לגוף ולנפש

החלטתם שמגיע לכם יום כיף עם בן או בת הזוג אבל אתם לא יודעים לאיזה ספא בצפון ללכת? תכירו את המקומות שיפנקו אתכם עד שלא ישאר יותר מה לפנק

פורסם בתאריך: 22.12.19 16:17

ספא פור יו

ישנם אנשים שכל מה שהם צריכים בחיים זה ספסל וספר טוב כדי להירגע קצת ולשכוח משגרת היום יום, לעומתם, תמיד יהיו גם אנשים שאוהבים להתפנק על הדרך ולנצל את היום כמה שיותר.

״ספא פור יו״ הוא צימר מפנק השוכן באזורים היפים ביותר של נהריה; אזור המוקף ירוק, טבע, ציפורים מצייצות והרבה נחת, מעין תפאורה של סרט דיסני משנות ה-30 של המאה הקודמת.
כבר למעלה מ-8 שנים שהספא מקבל אליו אורחים שמגיעים כדי ליהנות מיום כיף רגוע עם הרבה רגעים יפים שילוו אותם לאורך כל השהות במקום.

הצימר נמצא בחצר ירוקה במתחם פרטי ומציע שני אזורים עיקריים – אזור החצר והצימר. אזור החצר מציע מגוון מתקנים וביניהם תוכלו למצוא מדשאה רחבת ידיים, ערסלים, עמדת ברביקיו, פינות ישיבה, בריכה, ג'קוזי וסאונה יבשה.
הצימר, כבר מציע חוויה אינטימית ונעימה יותר. הוא מחולק לחדר טיפולים וחדר אורחים, שבו אפשר לנוח אחרי הטיפול וליהנות ממגוון המתקנים העומדים לרשותכם, וביניהם: פינת קפה חמודה, טלוויזיה, מקלחון, ושירותים.

בריכה שלא תרצו לצאת ממנה (צילום עצמי)

בריכה שלא תרצו לצאת ממנה (צילום עצמי)

לבחירתכם עומדות 3 חבילות בסיס שניתן לשנות ולהתאים במיוחד עבורכם. החבילות מתחלקות לחבילה לזוג לשעה, לשלוש שעות, או חבילת לינה שמציעה לילה בצימר המפנק של ״ספא פור יו״, אליו תוכלו גם להוסיף ארוחת בוקר מצויינת בתשלום נוסף.

החבילות שבמקום כוללות היצע רחב של טיפולים שכל מטרתם היא להבטיח שהיום כיף שלקחתם עם בן או בת הזוג יהיה מושלם מכל הכיוונים. בין הטיפולים שתוכלו למצוא במקום ישנם עיסוי שוודי קלאסי ומשולב, עיסוי תאילנדי, עיסוי לימפתי או ידני, טיפול במקלות במבוק חמים או באבנים חמות, רפלקסולוגיה, פילינג לכל הגוף, עיסוי פנים ועיסוי בשוקולד חם למי שרוצה להרגיש איך זה להיות חטיף שוקולד מתוק.
נוסף על הטיפולים המפנקים ישנם גם טיפולים רפואיים למי שסובל מכאבים אורטופדיים, כמו כאבים בכתפיים, בברכיים, בגב וכו'. כמו כן במקום ישנו מכשיר טיפול שמפחית צלוליט ומשפיע לטובה על הבריאות הכללית.

״הטיפולים במקום מאוד מקצועיים, אנחנו מביאים אך ורק את המטפלים בעלי הניסיון הרב ביותר כדי להעניק לאורחים שלנו חוויה יוצאת דופן״, מספרת מרינה. ״באים לפה הרבה זוגות כדי לחגוג יום נישואים, ימי הולדת או סתם כי בא להם להתפנק ולהרגיש כמו מלכים ליום אחד״.

גודל המקום מאפשר לערוך במקום גם אירועים רבי משתתפים של עד 20 אנשים. את האירוע אפשר לערוך ברחבת המקום תוך שימוש בכל המתקנים שיש ל״ספא פור יו״ להציע, כשבנוסף ניתן גם לשלב את הטיפולים שמציע המקום כך שכל אחד מהאורחים של האירוע יהנה בתורו מעיסוי נעים ומרגיע.

מתאים לזוגות ולאירועים עד 20 משתתפים (צילום עצמי)

מתאים לזוגות ולאירועים עד 20 משתתפים (צילום עצמי)

״ספא פור יו״ שואף לשמור על רמה גבוהה ומכובדת עם כל אורחיו ומציע חוויה מהנה הרחק משגרת היום יום העמוסה. אם אתם רוצים להגיע עם בן או בת הזוג או עם מספר חברים ליום בילוי שכולו כיף והנאה, תשכחו מלארוז מזוודות ולהכין את כל הבית לתזוזה, מכיוון שבספא פור יו ידאגו לכם כבר להכל.

בזמן שהותכם במקום כל המתקנים נסגרים לשירותכם ולשימושכם האישי בלבד מתוך דאגה לפרטיות ורווחת האורחים.
כל שעליכם לעשות הוא להזמין מקום מספר ימים מראש וליהנות מחוויה מיוחדת במינה, כשממלכת ״ספא פור יו״ עומדת לרשותכם ללא כל הפרעות חיצוניות.

כתובת: יצחק שדה 1, נהריה
טלפון: 052-6516272
שעות פעילות: כל השבוע

חבילות לינה: 18:00-10:00
חבילות ספא: 20:00-09:00

טיפולים במשך היום בהזמנה מראש.
אפשר לקבוע טלפונית או בווטסאפ מ-20:00-08:00

למעבר לאתר
למעבר לאתר 2
למעבר לפייסבוק

אווירה רומנטית ורגועה – בדיוק מה שאתם צריכים (צילום עצמי)

אווירה רומנטית ורגועה – בדיוק מה שאתם צריכים (צילום עצמי)


ספא חלום באמירים: לפעמים חלומות מתגשמים

בעידן של היום, בו הבילוי בספא הופך לפופולרי ומבוקש על ידי רבים, מבקש לו הלב למצוא מקום שקט, ייחודי ואותנטי שישאיר אתכם עם חוויה עמוקה ומענגת לכל החושים. בין אם האירוע הוא חגיגת יום נישואין רומנטית, יום הולדת או מסיבת רווקות, תהיו בטוחים שספא חלום הוא המקום שיענה על כל מבוקשכם ואף יותר.

ספא חלום ממוקם במושב אמירים בדרך המתפתלת בין כרמיאל לצפת, במקום פסטורלי ושקט המשקיף אל נופים עוצרי נשימה. החוויה הבלתי נשכחת שמציע המקום נרקמה בעדינות ובתשומת לב על ידי הבעלים, מתוך מטרה להעניק לכם מזור ומרגוע לגוף ולנפש.

המקום הוא פרי יצירתם של ליהי ובעלה שמואל. השניים מטפלים מנוסים ומוכשרים בעלי ניסיון של עשרות שנים בענף העיסוי, אשר עברו הכשרות רבות בארץ ובחו"ל בתחומים טיפוליים שונים. לפני כעשור, החליטו השניים לבנות לגמרי בכוחות עצמם מתחם ספא פרטי שיעניק ללקוחותיהם חוויה אינטימית, מרגשת ומגבשת שאין כמותה בישראל.

חוויה אינטימית, מרגשת ומגבשת. צילום: אלברט אדוט

חוויה אינטימית, מרגשת ומגבשת. צילום: אלברט אדוט

רק אתם והטבע
העיקרון שמנחה את בעלי המקום הוא הדאגה להנאה שלכם, לכן בחרו השניים לנהל את המתחם כספא פרטי. משמעות הדבר היא שאתם יכולים להיות בטוחים שתהיו האורחים היחידים בספא לכל למשך זמן שהייתכם, בין אם אתם זוג ובין אם אתם קבוצה גדולה יותר. כך תוכלו לשכוח מטרדות היום-יום ולהתמקד בטבע הנדיר, באוויר ההרים הצלול ובחוויית הגוף והנפש שתחזיר אתכם הביתה עם חיוך מאוזן לאוזן.

מגוון רחב של כל סגנונות העיסוי
המרכיב החשוב ביותר בבילוי בספא הוא איכות העיסויים. בספא חלום תפגשו צוות מקצועי ומיומן המתמחה בכל סגנונות העיסוי: עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי משולב, שיאצו, עיסוי תאילנדי, לומי-לומי, איורוודה, רפלקסולוגיה, וקרצוף במלח ים. כמו כן, מציע המקום טיפולי פנים, טיפולי קוסמטיקה טבעית, טיפול מיוחד לכפות הרגלים ועוד.

בנוסף לעיסויים המוזכרים, ספא חלום מציע לכם חוויה חלומית ובלי נשכחת – עיסוי קרצוף לכל הגוף בחמאם הטורקי. עיסוי זה הוא ללא ספק אחד הטיפולים המיוחדים ביותר בו מתמחה הספא ומומלץ לא לוותר עליו כחלק מהחוויה הכוללת.

קרצוף במלח ים. צילום: אלברט אדוט

קרצוף במלח ים. צילום: אלברט אדוט

מתקני הספא המפנקים
בספא יעמדו לרשותכם כל המתקנים שיש בכל מתחם ספא מקצועי: ג'קוזי משוכלל עם 120 סילוני מים ואויר, הניצב ליד חלון ענק המשקיף אל הנוף. סאונה פינית יבשה, חדר אדים (חמאם טורקי), פינת כיבוד עשירה, מלתחות, מקלחות ושירותים ומרפסת נוף פנורמית המשקיפה אל נופים מרהיבים. בחודשי האביב והקיץ תוכלו להתפנק בבריכת שחייה חיצונית המשקיפה אף היא אל נופי הגליל.

נופים עוצרי נשימה באווירה נדירה. צילום: אלברט אדוט

נופים עוצרי נשימה באווירה נדירה. צילום: אלברט אדוט

החוויה הקולינרית
אחרי שהרגעתם את הגוף, הגיע הזמן לפנק את הבטן. הארוחה שתוגש לכם היא ארוחה גלילית ועשירה ולפי בקשתכם תהיה צמחונית או טבעונית. המנות עשויות מחומרי גלם טריים, בריאים וטעימים המוכנים באהבה ומוגשים לקראת סוף הבילוי כדי להשלים את החוויה בצורה מושלמת, ולשלוח אתכם חזרה הביתה שלווים, רגועים, שבעים ומלאי אנרגיה.

המציאות שלכם בספא חלום
כלל המרכיבים הייחודיים בספא יוצרים את המתכון הייחודי להנאה מושלמת בביקור שלכם. אתם לא חייבים לחכות לאירוע מיוחד כדי לבקר בספא, ועל כך יוכלו להעיד אורחי הספא הקבועים הפוקדים את המקום פעם אחר פעם, רק בכדי לקחת פסק זמן של מספר שעות ממרוץ החיים, לפרוק מתחים, לטעון מצברים ולחדש את האנרגיות.

בספא חלום מאמינים כי השילוב בין פעילות מרגיעה לפרטיות, הוא המתכון המנצח להתנתקות מוחלטת ממרוץ החיים המתיש. העיסויים וארוחות הגורמה הבריאות לצד האווירה הכפרית המיוחדת יעזרו לכם להתחבר שוב לעצמכם, למצוא זמן איכות עם בן/בת הזוג שלכם ולחגוג כראוי את האירועים החשובים בחייכם.

מעבר לכל הפינוקים המוצעים במתחם, תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ ייחודיים בנושא תזונה, טיפול בשמנים אתריים, וממוצרי טיפוח טבעיים ושמנים ארומטיים באיכות גבוהה. מוצרים איכותיים אלה מוצעים לרכישה במחיר מיוחד בספא.

במידה ואתם מעוניינים לבלות את הלילה במקום, תוכלו להתפנק באחת משלוש הבקתות האינטימיות הממוקמות בסמוך למתחם המפנק של ספא חלום. השילוב המיוחד בין הבקתות המעוצבות, העטופות בנוף הגלילי, והבילוי המרגיע בספא, יהפכו את הבילוי שלכם לחופשה בלתי נשכחת.

הנחה מיוחדת לגולשי האתר: 10% הנחה על כל החבילות למציגי כתבה זו

"ספא חלום"

טלפונים: 04-6987346, 050-4662642.

כתובת: ד.נ. כרמיאל מושב אמירים, מיקוד 20115.

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

הפינוק שמגיע לכם בספא חלום. צילום: אלברט אדוט

הפינוק שמגיע לכם בספא חלום. צילום: אלברט אדוט


 פאלם ספא במלון חוף התמרים בעכו – הכיף רק מתחיל

במקום הכי ירוק בצפון, בין המפרצים היפים ביותר והנוף ממנו נשקף הים הכחול והשלו נמצא פאלם ספא במלון חוף התמרים בעכו. זה הזמן לקחת רגע אחד לעצמכם ממרוץ החיים האינטנסיבי, להירגע וליהנות מחבילות ספא מפנקות שיעניקו לנפש שלכם את כל מה שהיא זקוקה לו. בפאלם ספא במלון חוף התמרים בעכו יודעים שכדי להטעין את הגוף באנרגיות חדשות כל שאתם צריכים הוא יום אחד שיוקדש כולו לכם. צוות הספא מזמין אתכם לצאת למסע קסום שיחבר בצורה מושלמת בין הגוף לנפש ויספק לכם זמן איכות נפלא, נעים ומלטף. מוזיקת רקע חרישית ונעימה ואור נרות רומנטי ימתינו לכם כבר בכניסה למרכז הספא הגדול ביותר בצפון. מהרגע שתורידו את הבגדים ותשימו עליכם את החלוקים הלבנים והרכים אתם כבר תרגישו איך אתם משאירים את כל המחשבות המטרידות מאחוריכם.

מלון חוף התמרים: נוף ממנו נשקף הים הכחול והשלו. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

פאלם ספא במלון חוף התמרים: נוף ממנו נשקף הים הכחול והשלו. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

צוות מטפלים מקצועי ומיומן ימתין לכם באחד מחמשת חדרי הטיפולים הנעימים או באחד משני חדרי הטיפולים הזוגיים, ויעניק לכם מגוון רחב של עיסויים מפנקים ומרגיעים. ביניהם, עיסוי מיוחד נוסח ספא חוף תמרים היוצר הרמוניה חווייתית, עיסויים קלאסיים, עיסויים בשמנים ארומטיים המרגיעים את הגוף ומפיגים מתחים וכאבים, עיסויים ממזרח ומערב, פילינג גוף בלעדי על בסיס חומרים טבעיים, אמבטיות שמנים ועוד. בין הטיפולים תיהנו מכניסה חופשית וללא הגבלה לעשרות מתקני הספא הממתינים לכם. בין המתקנים תמצאו ג'קוזי ענק ומפנק, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי, בריכת שחייה מקורה ומחוממת בחורף, בריכת שחייה חיצונית בקיץ ובריכת זרמים ייחודית שתחדיר לגופכם אנרגיות טובות.

פאלם ספא במלון חוף התמרים: כניסה חופשית וללא הגבלה לעשרות מתקני הספא. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

פאלם ספא במלון חוף התמרים: כניסה חופשית וללא הגבלה לעשרות מתקני הספא. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

עוד תוכלו ליהנות מקאנטרי קלאב משוכלל המשתרע על פני 35 דונם ונחשב לאחד מהגדולים והמובילים באזור הצפון, וכולל מתקני ספורט משוכללים, חדר כושר חדש, מגרשי כדורגל, כדורסל, טניס ופינג-פונג ומדשאות ענק שישלימו את החיבור בין הגוף לנפש. במתחם תוכלו ליהנות גם מקפיטריה ובה חטיפים ומשקאות בריאים. במהלך היום תחשפו גם לחוויה קולינרית מקומית וערבה לחך. ארוחת בוקר טעימה, עשירה ומשובחת שתוגש לכם בחדר האוכל של המלון השוכן מול הנוף הקסום של עכו העתיקה והים התיכון. המנות כולן עשויות מחומרי גלם טריים, שופעות טעם גלילי משובח ועומדות בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר. לובי המלון מציע גם הוא תפריט חלבי עם מגוון עוגות, עוגיות, ובר משקאות עשיר.

פאלם ספא במלון חוף התמרים: מתקני ספורט משוכללים. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

פאלם ספא במלון חוף התמרים: מתקני ספורט משוכללים. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

האווירה השקטה וההתנתקות מרעשי היום ילוו אתכם לאורך כל היום. מתחם הספא מוקף מדשאות ירוקות ורחבות ידיים ומרחבי שיזוף הנושקים לחוף הים הסמוך. וכדי להשלים את היום שנועד כולו לגוף ולנפש אחרי המסאז' המפנק, רביצה בסאונה, השתכשכות בג'קוזי ומשחקי הספורט, תוכלו לסיים אותו על רצועת חוף הים הצמודה לספא, להירגע אל מול הגלים ולהתפעל מהשקיעה המדהימה. בפאלם ספא תיהנו ממגוון מבצעים, הטבות וחבילות תוכן המותאמות במיוחד לכם. מעבר לסל הפינוקים, החבילות משלבות גם בילויים שונים המתקיימים בעיר עכו, כמו הופעות, קונצרטים ועוד. קרבת מתחם הספא לעיר העתיקה מבטיחה גם הנאה מהאטרקציות המתויירות ביותר בגליל המערבי, וביניהן סיורים קולינריים, בילויים חווייתיים וארוחות גורמה במסעדות הרבות הנמצאות באזור.

"אנחנו שמים דגש על חווית שירות אישית ומקצועית לאורח", אומר אלי שוורצמן, מנהל השיווק של מלון חוף התמרים בעכו. "ההוכחה לכך היא בחוות הדעת המדהימות של אלפי הלקוחות המרוצים שלנו. מכל מקום ניכר כי יש אנרגיות טובות ואווירה חיובית שגם אחרי עשרות שנים ממצבות את מרכז הספא שלנו בראש". אתם לא חייבים לחכות לאירוע מיוחד או לחופשה השנתית, בפאלם ספא ממליצים לכם לקחת הפסקה קצרה לנשימה, מילוי מצברים וטעינה מחודשת באנרגיות טובות וחיוביות. הם כבר ידאגו להפוך את היום שתבחרו לחוויה מושלמת לגוף ולנפש.

פאלם ספא במלון חוף התמרים בעכו
כתובת: יהונתן החשמונאי 1, עכו
לאתר המלון

הפאלם ספא במלון חוף התמרים: חוויה מושלמת לגוף ולנפש. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

פאלם ספא במלון חוף התמרים: חוויה מושלמת לגוף ולנפש. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר