מיון רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
מיון רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

12 צעירים אושפזו בבתי חולים בחשד להרעלה כתוצאה משימוש בסמי פיצוציות

בהודעה משותפת של המשטרה ומשרד הבריאות נמסר, כי ככל הנראה הצעירים עשו שימוש בסם שעורבב עם חומר נוגד קרישה המסכן את הבריאות עד כדי גרימת מוות גם כתוצאה מדימום. תושב קרית מוצקין ותושב חיפה נעצרו בחשד שסיפקו את החומרים המסוכנים

פורסם בתאריך: 25.9.21 22:53

משטרת ישראל, אגף האכיפה וחטיבת הרפואה במשרד הבריאות פתחו בחקירה משותפת לאחר ש-12 צעירים אושפזו במהלך הסוף השבוע בבתי חולים בצפון בשל חשד להרעלה בעקבות שימוש בסם מסוג "נייס גאי". כל חדרי המיון בישראל עודכנו בהתאם.

בהודעה משותפת של המשטרה ומשרד הבריאות נמסר, כי ככל הנראה הצעירים עשו שימוש בסם שעורבב עם חומר נוגד קרישה המסכן את הבריאות עד כדי גרימת מוות גם כתוצאה מדימום.

במקביל, בתום ביצוע פעולות חקירה מגוונות, ובהן גביית עדויות ופעולות נוספות, עצרו היום (שבת) שוטרי תחנת חיפה את תושב קרית מוצקין (27) ותושב חיפה (31) בחשד שסיפקו את החומרים המסוכנים. בחיפוש ברשותם נתפסו ממצאים הקושרים אותם לעבירה המיוחסת להם. בכוונת המשטרה לבקש מחר בבוקר את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה. החקירה נמשכת.

 

 

במשטרה מתריעים, כי השימוש בסמי פיצוציות המוכרים לציבור בשלל שמות – "נייס גאי", "מסטולון" ו"מבסוטון" – מסוכן מאוד, אינו חוקי ועלול לגרום למוות. עוד נמסר, כי משרד הבריאות ומשטרת ישראל ממשיכים בפעולות לאיתור ותפיסה של סמי הפיצוציות ויפעלו להעמדתם לדין של המפיצים.

נודע, כי הצעירים אושפזו בבתי החולים רמב"ם, כרמל ובני ציון בחיפה ובשני בתי חולים בנצרת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר