זירת האירוע בשדרות מוריה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע בשדרות מוריה (צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום נגד מייקל מיירס קמנשצ'קוב בגין רצח יבגני סטפנוב

הרצח במוריה: פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מייקל מיירס קמנשצ'קוב, בן 40 מקרית מוצקין בגין רצח בנסיבות מחמירות, עבירות בנשק ושיבוש מהלכי משפט. הנאשם רצח את יבגני סטפנוב, בן 39, כשירה בגופו ובראשו שמונה כדורים בשדרות מוריה לפני כחודש

פורסם בתאריך: 8.8.23 11:50

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד מייקל מיירס קמנשצ'קוב, בן 40 מקרית מוצקין בגין רצח בנסיבות מחמירות, עבירות בנשק ושיבוש מהלכי משפט. הנאשם רצח את יבגני סטפנוב, בן 39, כשירה בו שמונה כדורים בשדרות מוריה.

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד מוחמד מולא, סטפנוב – פרוד מאשתו ואב לשני ילדים בני 5 ו-10 – היה בן זוגה של נסטסיה גרישייב ושניהם התגוררו ביחד. קמנשצ'קוב הוא בין זוגה של אמה של גרישייב. בחודש פברואר פתחו גרישייב וסטפנוב עסק לבניית ציפורניים ולהסרת שיער, וסטפנוב השקיע כספים בפתיחת העסק. סמוך לחודש מאי 2023 עלו היחסים בין השניים על שרטון בשל חילוקי דעות על ניהול העסק ובעקבות חשדו כי היא לא מדווחת לו על מלוא ההכנסות מהעסק ובוגדת בו. לאחר שגרישייב עזבה את הדירה המשותפת החל סטפנוב לשלוח לה הודעות שבהן הוא קילל אותה ואת אמה ואיים לפגוע בהן. בעקבות האיומים החל קמנשצ'קוב להתלוות לגרישייב ולאמה בצאתן מהדירה כדי לספק להן תחושת ביטחון ולהגן עליהן במקרה שסטפנוב ינסה לפגוע בהן. עם התמשכות האיומים תכנן קמנשצ'קוב לירות בו ולגרום למותו.

 

 

עוד צוין בכתב האישום כי ב-6 ביולי התלווה קמנשצ'קוב לגרישייב בנסיעה לחיפה, כשהוא נושא אקדח. השניים הבחינו בסטפנוב שהגיע לכיוונם, וגרישייב מיהרה להסתתר בין השיחים. קמנשצ'קוב הוציא את האקדח מהתיק וירה מספר יריות לעבר סטפנוב. זה נפגע מהירי והחל להימלט בריצה, אך קמנשצ'קוב רדף אחריו, ובהגיעם סמוך לאי תנועה בשדרות מוריה הוא ירה לעברו מספר יריות נוספות בכוונה לגרום למותו. סטפנוב הפצוע המשיך לרוץ ונפל על הכביש בין שני רכבים חונים. בשלב זה נעמד קמנשצ'קוב במרחק קצר מאוד מסטפנוב וירה מספר יריות נוספות לעבר גופו וראשו.

מיד לאחר הירי נמלט הנאשם מהמקום והסתיר את האקדח במקום לא ידוע. סטפנוב נפגע משמונה כדורים שירה הנאשם לעברו בגוף ובראש. הוא טופל על ידי פראמדיקים שהוזעקו למקום והובהל לבית החולים כשהוא ללא רוח חיים.

 

זירת האירוע בשדרות מוריה (צילום: דוברות המשטרה)

זירת האירוע בשדרות מוריה (צילום: דוברות המשטרה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר