נעצר לאחר שניסה להצית תחנת משטרה בחיפה (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)
נעצר לאחר שניסה להצית תחנת משטרה בחיפה (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)

כתב אישום: תושב שפרעם ניסה להצית תחנת משטרה בחיפה

הבוקר הותר לפרסום כי ראזי חמאדה, בן 20 משפרעם, ניסה להצית תחנת משטרה ותכנן לשרוף מפעל רגיש באזור מפרץ חיפה מתוך הזדהות עם ארגון הטרור חמאס. מחקירתו בשב"כ ובמשטרה עולה כי החליט לבצע פעולות אלו לאחר שנחשף לשידורי ערוצי חדשות ובפרט ברשת אלג'זירה. הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 1.2.24 09:58

הותר לפרסום: במסגרת חקירה משותפת של שב"כ ומשטרת מחוז צפון נעצר ראזי חמאדה, בן 20 משפרעם, בחשד למעורבות בהשלכת בקבוק תבערה לעבר תחנת משטרה בחיפה. מחקירתו בשב"כ וביחידה המרכזית של המחוז הצפוני עלה כי הנאשם יידה בקבוק תבערה לעבר תחנת המשטרה בסוף דצמבר 2023 וכי מספר שבועות קודם לכן הוא תכנן להצית את האזור המסחרי בסביבת בתי הזיקוק בחיפה. נגד חמאדה הוגש כתב אישום.

בחקירה נאספו ראיות המלמדות כי חמאדה ביצע פעולות אלה בשל תמיכתו בארגון הטרור חמאס ועל רקע הלחימה ברצועת עזה, שאליה נחשף בערוצי חדשות שונים ובפרט ברשת אל-ג'זירה. ממצאי החקירה הצביעו על כך שהנאשם פעל לבדו, ללא תשתית ממוסדת או קשר לארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, וללא מעורבות נוספים.

עוד עלה מהחקירה כי חמאדה השתתף בעבר בהפרות סדר שהתקיימו במהלך אירועי שומר החומות בהר הבית ומול כוחות המשטרה בשפרעם. הוא הושפע מתכנים אשר מגלים הזדהות עם ארגוני טרור, ובשל כך ביקש לקדם פעילות ביטחונית חמורה שהסתיימה אך בנס ללא נפגעים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר